اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

رؤسای دستگاه‌های اجرایی در نوروز در دسترس باشند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: رؤسای دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز در دسترس باشند.

رؤسای دستگاه‌های اجرایی در نوروز در دسترس باشند

 به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در نشست با اعضاء ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش گفت: در ماه‌های گذشته هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور استقبال باشکوه از میهمانان نوروزی در بخش آبپخش صورت گرفته و آمادگی کامل این امر را داریم.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: تشکیل کمیته‌های ویژه ستاد تسهیلات سفر بخش و برگزاری جلسات مجزا و توجیهی با هرکدام از کمیته‌های ستاد از اقدامات مؤثر بخشداری آبپخش برای انجام هر چه بهتر وظایف است و امیدواریم با این برنامه‌های بتوانیم به نتایجی مطلوب دست یابیم.

خرم‌روز خاطر نشان کرد: مسئولین ادارات و دستگاه‌‌های اجرایی بخش آبپخش در تمامی برنامه‌های سال همکاری مطلوب داشته‌اند و از ایشان می‌‌خواهیم در برنامه‌ ستاد تسهیلات سفر حضور فعال داشته باشند و زمینه رفاه و آسایش شهروندان و مسافران نوروزی آبپخش را با تمام فراهم کنند.

وی در همین راستا اضافه کرد: با جایگاه عرضه سوخت و بانک‌های مجهز به دستگاه‌های خودپرداز مذاکرات و مکاتباتی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و جلوگیری از اخلال در این سیستم‌ها داشته‌ایم و امید داریم با همکاری و تلاش بیش از پیش مسئولان مربوطه بتوانیم خدماتی مطلوب به مسافران نوروزی و شهروندان آبپخشی ارائه دهیم.

این مقام مسئول گفت: تمامی اعضای ستاد تسهیلات سفر باید در روزهای تعطیلات پایان سال و تعطیلات ایام در برنامه‌های بخش آبپخش حضوری فعال و مستمر داشته باشند و در صورت عزیمت به مسافرت و یا غیبت به هر دلیلی مراتب را به بخشداری آبپخش و ستاد تسهیلات سفر بخش ارائه دهند.

رئیس ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش تاکید کرد: حفظ سلامت و امنیت شهروندان آبپخشی و مسافران نوروزی از اهداف مهمی است که همواره ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بخش آبپخش در این راستا گام برداشته و با همکاری مسئولان اقدامات ارزنده‌ای در این ارتباط انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول