اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود:

برنامه‌های نوروزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود گفت: این اداره در ایام نوروز با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری لحظات خوب و خوشی را برای شهروندان و مهمانان نوروزی مهیا می‌کند.

برنامه‌های نوروزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حجت‌الاسلام علی ارکبان امروز در جمع خبرنگاران در دورود گفت: در این ایام با همکاری برخی دستگاه‌های دولتی، نمایشگاه بزرگ کتاب با 50 درصد تخفیف و نمایشگاه عکس جاذبه‌های طبیعی و گردشگری دورود برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه نقاشی ویژه کودکان، نمایشگاه هنرهای دستی هنرمندان دورودی و اجرای موسیقی محلی به صورت زنده از دیگر برنامه‌ها برای ایام نوروز 91 است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها معرفی فرهنگ و هنر بومی منطقه و آشنا کردن گردشگران و مسافران نوروزی با طبیعت زیبای این منطقه است.

ارکبان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌ها و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری از اول فروردین سال 91 در میدان آزادگان دورود آغاز و به مدت 14 روز ادامه دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول