اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز- 64

حمیدی: آغاز برنامه‌های نوروزی شبکه تبرستان از امروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران گفت: برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای مرکز مازندران از امروز آغاز شده است.

حمیدی: آغاز برنامه‌های نوروزی شبکه تبرستان از امروز

بهرام حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره برنامه‌های ایام نوروز صداو سیمای مرکز مازندران، اظهار داشت: برنامه‌های نوروز از امروز آغاز شده و به استقبال عید رفتیم.

وی با اشاره به پخش برنامه بهار آمد در رادیو که درباره اطلاع رسانی ستاد تسهیلات سفر در استان است، گفت: این برنامه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر پخش می‌شود.

حمیدی با بیان اینکه برنامه ترکیبی طنز و نمایش نوبهار از دیگر برنامه‌های صدای مازندران است که از ساعت 17 تا 19 پخش می‌شود، ادامه داد: برنامه طراوت هم از ساعت 15 تا 16 به ترانه‌های درخواستی شنوندگان، تعلق دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه شبانگاهی از ساعت 21 و 30 دقیقه تا 23 پخش می‌شود، تصریح کرد: این برنامه حول محور ادبیات مازندران است و برنامه نجوای فرهنگ هم مربوط به ادبیات نوروزی در استان است که از ساعت 13 تا 14 پخش می‌شود.

حمیدی با بیان اینکه برنامه‌های شادمانه، آیین‌های نوروزی، برنامه مسابقه بوردکا و نمایش طنز جدید در هشت قسمت آماده است درباره برنامه‌های سیمای مازندران یادآور شد: برنامه عیدانه از امروز پخش شده که از ساعت هشت صبح به مدت 70 دقیقه هر روز اجرا می‌شود و این برنامه جنبه اطلاع رسانی دارد.

وی با اشاره به پخش برنامه بهاریه در شب‌ها، خاطرنشان کرد: این برنامه ترکیبی طنز و نمایش است و جاذبه‌های تصویری استان را هم به نمایش می‌گذارد.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران اظهار داشت: برنامه نگین سبز به معرفی شهرهای مازندران پرداخته و برنامه کودک ما، ویژه برنامه نوروزی است ضمن اینکه نمایش طنز هلی تی تی هم پخش می‌شود.

وی ادامه داد: ‌امسال در کاری جدید، مستند بومی استان در ایام نوروز پخش می‌شود و در کنار آن، مستند حیات وحش خارجی هم در نظر گرفته‌ایم.

حمیدی گفت: ‌مستند در جست‌وجوی پلنگ ایرانی که تندیس جشنواره فجر را به خود اختصاص داده برای نخستین بار پخش می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ در صبح روز عید با برنامه نوروزی از ساعت شش و 30 دقیقه صبح تا 12 ظهر در خدمت هم استانی‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول