اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین:

حاجی فیروز در قزوین با کاروان نوروزی آمد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، از راه‌اندازی کالسکه نوروزی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در آستانه سال نو در قزوین خبر داد و گفت: امسال حاجی فیروز با کاروان نوروزی همراه است.

حاجی فیروز در قزوین با کاروان نوروزی آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سیدمهدی کاظمی اظهار کرد: در برنامه کاروان نوروزی که شامل گاری‌های هفت‌سین نوروزی است، ننه خاتون (ننه سرما) و حاجی فیروز به میان مردم می‌آیند و با اجرای برنامه‌های شاد سنتی و نواختن ساز و دهل، اوقات خوشی را به شهروندان نوید می‌دهند.

وی افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با هدف استقبال از میهمانان نوروزی و ایجاد چهره‌ای زیبا و متناسب با ایام نوروز به اجرای برنامه‌های متنوع به استقبال بهار می‌رود.

کاظمی با بیان اینکه در آستانه بهار طبیعت و به منظور نوید آغاز سال نو، کالسکه نوروزی در معابر اصلی شهر به حرکت در می‌آید، عنوان کرد: کالسکه نوروزی تزیین شده با گل به همراه اجرای برنامه سنتی به مدت پنج روز در معابر اصلی شهر به اجرای برنامه‌های شاد و مفرح می‌پردازد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین در خصوص ابتکار این سازمان در طراحی و ساخت تندیس‌های چوبی با استفاده از تنه درختان خشک، بیان کرد: این تندیس‌ها با هدف استفاده بهینه از درختان خشکیده کنار خیابان‌ها و روح‌بخشی به معابر و زیباسازی شهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول