اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبسرد:

قدردانی از مردم عملی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبسرد با تاکید بر لزوم قدردانی عملی از مردم به پاس شرکت گسترده در انتخابات نهم گفت: در حکومت اسلامی، مردم بهترین کارگردانان قدرت محسوب می‏شوند.

قدردانی از مردم عملی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین ردایی در جمع شماری از مدیران شهرستان دماوند اظهار کرد: این نشست فرصتی مغتنم برای تبادل ‏نظرات راهبردی است.

وی در ادامه با قدردانی از مسئولان شهرستان دماوند در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این رویداد عبادی و سیاسی را کاری بزرگ و مهم خواند.

ردایی تصریح کرد: برگزاری انتخابات کار دشواری است؛ اما این این مهم در دماوند با مدیریت مناسب مسئولان و همراهی مردم به لحاظ کمی، کیفی و سلامت در سطح خوبی نسبت به دفعات مشابه گذشته انجام گرفت.

امام جمعه آبسرد اضافه کرد: این قدردانی از زبان مردم به بانیان برپایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی علاوه بر این نشست، در نماز جمعه این هفته آبسرد نیز تکرار می‏شود.

وی، انتخابات را مظهر مردم‏سالاری دینی خواند و افزود: بی‏شک برگزاری انتخاباتی در این سطح و در فضای آزاد جمهوری اسلامی خود به تنهایی مظهر و جلوه‏گاهی از توفیق روزافزون مردم‏سالاری دینی است.

ردایی ادامه داد: با برگزاری انتخابات متعدد در 33 سال اخیر، اصل اساسی مردم‏سالاری دینی و نقش بارز مردم در ارکان نظام مقدس اسلامی بر گوش جهانیان فریاد زده شد.

امام جمعه آبسرد اضافه کرد: امت اسلامی ایران با وجود مشکلات مختلف معیشتی خود که دست و پا گیر آنها شده، بار دیگر برای صیانت از نظام مقدس اسلامی و حفاظت و حراست از حیثیت انقلاب در پای صندوق‏های رای حاضر شده و با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، سیلی محکمی بر چهره استکبار نواختند.

وی، رفع مشکلات مردم را تشکر عملی مسئولان از آنها خواند و افزود: قدردانی زبانی در مجامع مختلف و مراسم متعدد کار پسندیده و پراهمیتی است.

ردایی ادامه داد: اما مسئولان نظام مقدس اسلامی باید با اجرای تمهیداتی در مسیر رفع مطالبات و خواسته‏های مردمی اقدام کرده تا این قدردانی به صورت عملی نیز ظهور و بروز پیدا کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول