اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

در استان مرکزی 40 هزار و 800 فرصت شغلی ایجاد شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی از ایجاد 40 هزار و 800 فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ ماه خبر داد.

در استان مرکزی 40 هزار و 800 فرصت شغلی ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ناصر شیخی پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: این میزان اشتغال‌زایی توسط مرکز آمار ایران راستی‌‌آزمایی شده و خوشبختانه استان مرکزی از استان‌های موفق کشور در زمینه ایجاد اشتغال به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: سهمیه امسال استان در ایجاد اشتغال بیش از 45 هزار فرصت شغلی بود که خوشبختانه سهم قابل توجهی از این رقم تحقق یافته است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی در راستای اجرای طرح مشاغل خانگی بیان داشت: در این طرح نیز از ابتدای سال جاری تاکنون 17 هزار نفر در سایت مشاغل خانگی ثبت‌نام کرده‌اند که 11 هزار و 607 مجوز ایجاد مشاغل خانگی برای متقاضیان صادر شده است.

شیخی افزود: از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان 7 هزار و 517 نفر با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد و 500 میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گفته وی از بین معرفی‌شدگان به بانک‌ها 2 هزار و 18 نفر با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 200 میلیون ریال موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: بر اساس مصوبات ابلاغی پرداخت تسهیلات خوداشتغالی در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول