اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان انجام شده است

ایجاد بیش از 6 هزار فرصت شغلی / تحقق 135 درصدی اشتغال تعهد شده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی تویسرکان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 هزار و 521 فرصت شغلی با 135 درصد رشد در شهرستان تویسرکان تحقق یافته است.

ایجاد بیش از 6 هزار فرصت شغلی / تحقق 135 درصدی اشتغال تعهد شده

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، فرهنگ بنی اردلان پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های محوری دولت کاهش نرخ رشد بیکاری است، اظهار داشت: با تعامل و هم‌اندیشی همه‌جانبه دستگاه‌های عامل در حوزه‌های مختلف رشد اشتغال از تعهد ایجاد شده در شهرستان تویسرکان روندی صعودی دارد.

وی تعهد تویسرکان را برای اشتغال‌زایی‌ 4 هزار 818 نفر ذکر کرد و افزود: بسترسازی فعالیت در سطح شهر و روستا با تلاش بی‌وقفه عوامل اجرایی و همکاری متقاضیان کار به 6 هزار و 818 فرصت شغلی یعنی 35 درصد بیشتر از تعهد شغل تحقق یافته است.

رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی تویسرکان اشتغال ایجاد شده در بخش مسکن را 2 هزار 654 شغل عنوان کرد و ابراز داشت: بنیاد مسکن با 602 فقره شغل و مسکن و شهرسازی با 149 درصد رشد تعداد 2 هزار و 52 فرصت شغلی را در حوزه خود برای علاقه‌مندان زمینه فعالیت، تأمین کرده است.

وی مجموع اشتغال ثبت شده در سامانه کارگروه اشتغال را 3 هزار و 434 فقره عنوان کرد و گفت: فنی و حرفه‌ای با 155 درصد و کمیته امداد امام خمینی(ره) 474 با درصد در بین دستگاه‌های اجرایی در فرصت‌سازی برای افراد جویای کار در شهرستان عملکردی در خور تقدیر داشته‌اند.

بنی اردلان از معرفی 215 طرح به بانک‌های عامل خبر داد و تاکید کرد: 36 طرح به مبلغ 76 میلیون تومان به بانک تجارت، 32  طرح به مبلغ 63 میلیون تومان به بانک ملی،27 پرونده با 55 میلیون تومان به بانک رفاه، 32 پرونده به مبلغ 105 میلیون تومان به بانک مسکن، 34 پرونده به مبلغ 99 میلیون تومان به بانک ملت، 6 پرونده به مبلغ 18 میلیون تومان به پست بانک"، 62 پرونده با هزینه 213 میلیون تومان به بانک صادرات و 46 پرونده به بانک کشاورزی معرفی شده است.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه اکثریت طرح‌های ارجاعی در حوزه اشتغال با 700 پرونده به نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تعلق دارد، خاطرنشان کرد: کارگروه اشتغال شهرستان با یک هزار و 358 نفر ساعت کار و برگزاری سه جلسه با حضور مسئولان ارشد استان 95 مصوبه داشته است. 

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول