اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

بانک‌ها در ایجاد طرح‌های اشتغالزا همکاری کنند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌های اشتغالزا در استان ایلام همکاریی کنند.

بانک‌ها در ایجاد طرح‌های اشتغالزا همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حشمت‌الله عسگری ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ایلام اظهار داشت: بانک‌های عامل با پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی در ایجاد اشتغال پایدار در استان کمک کنند.

وی ادامه داد: بانک‌ها پس از بررسی کارشناسی خود در این راستا اقدام کرده تا مشکلات این بخش به طور کامل برطرف شود و در استان شغل ایجاد شود.

این مسئول اضافه کرد: هیچ پیشرفت و توسعه‌ای بدون ایجاد اشتغال امکان‌پذیر نیست و باید مسئولان امر در این رابطه عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

عسگری تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی استان ایلام برای تحقق اهداف عالی توسعه و اشتغال در استان ایلام ضروری است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام گفت: 100 هزار میلیون ریال به عنوان سرمایه در گردش برای افزایش توان فعالیت‌های طرح‌های اشتغالزا اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: همچنین مبلغ 2 هزار و 950 میلیون ریال برای اجرای شش طرح صنعتی در استان ایلام از سوی بانک ملت اختصاص یافته است.

در این نشست عملکرد بانک‌های عامل استان ایلام در زمینه پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی توسط مسئولان امر مورد رسیدگی قرار گرفت.

در این نشست مقرر شد اعتبارات باقیمانده مشاغل خانگی و  طرح‌های خود اشتغالی تا پایان سال در استان ایلام پرداخت شود. 

بررسی مشکلات مربوط به 11 طرح صنعتی مشکل‌دار، اختصاص مبلغ 3 هزار و 480 میلیون ریال اعتبار از محل صندوق مهر امام رضا (ع) برای 16 واحد پشتیبانی در حوزه فرش از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول