اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد

ایجاد اشتغال پایدار از اولویت‌های سال 91

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: ادامه اهداف سال جهاد اقتصادی به ویژه ایجاد اشتغال و فرصت شغلی پایدار از اولویت‌های سال آینده مسئولان است.

ایجاد اشتغال پایدار از اولویت‌های سال 91

سعید عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعیین تکلیف طرح آمایش سرزمینی استان و عملیاتی شدن برنامه‌های مدون قانون برنامه پنجم کشور را از دیگر اولویت‌های برنامه‌ریزی استان زنجان برای سال آینده عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه قانون برنامه پنجم کشور در سطح استان زنجان به صورت دستگاهی طراحی شده است، ابراز امیدواری کرد، قوانین و تکالیف تدوین شده برای استان زنجان در این برنامه در سال 91 عملیاتی شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان نگاه ویژه به پروژه‌های عمرانی شهرهای استان زنجان البته با هماهنگی معاونت عمرانی را از دیگر برنامه‌های در دست برنامه‌ریزی عنوان کرد و گفت: این توجه به پروژه‌های مصوب شده در سفر هیئت دولت به استان زنجان بیشتر می‌شود.

وی تاکید کرد: در سال آینده مسئولان استان زنجان توجه خود را به افزایش سرعت و کیفیت پروژه‌ای عمرانی استان زنجان معطوف می‌کنند.

عباسی با اشاره برنامه‌ریزی برای سفر دور چهارم هیئت دولت از برنامه‌های سال آینده استان زنجان محسوب می‌شود گفت: این سفر قرار بود امسال انجام شود که به سال آینده موکول شده است.

وی با بیان اینکه هنوز زمان انجام دور چهارم سفر هیئت دولت به استان زنجان مشخص نشده است، ابراز امیدواری کرد، انجام این سفر منشا برکات و خدمات قابل توجهی برای مردم استان شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان ادامه اهداف سال جهاد اقتصادی به ویژه ایجاد اشتغال و فرصت شغلی پایدار را از اولویت‌های سال آینده اعلام و تصریح کرد: رسانه‌ها باید در ارائه گزارش‌های خود با مسئله فرصت‌های شغلی ایجاد شده در بخش‌های مختلف از جمله مسکن توجه کنند، چرا که این فرصت‌ها بر اساس برنامه‌های دولت در آن بخش و بر اساس برنامه‌های تدوین شده برای آن سال ایجاد می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که  آیا برنامه‌ تدوین شده‌ای بوده است که در سال جاری تحقق نیافته است، گفت: این موضوع هر چند محدود ولی حتما اتفاق افتاده است.

عباسی محقق نشدن بهره‌برداری از برخی پروژه‌های طراحی شده در زمان مقرر و همچنین عدم امکان کلنگ‌زنی برخی دیگر از پروژه‌ها در زمان اعلام شده را از اندک برنامه‌هایی اعلام کرد که بر طبق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استان زنجان هدفگذاری‌های بسیار بلندی را برای استان تبیین کرده‌اند، افزود: اکثر برنامه‌های طراحی شده برای استان تحقق یافته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان محقق شدن هدف گذاری انجام شده برای صادرات غیرنفتی از استان زنجان را نمونه‌ای از موفقیت‌های استان اعلام و تصریح کرد: این هدفگذاری برای سال جاری 500 میلیون دلار بود که بر اساس گزارش‌ها این میزان تا مبلغ 550 میلیون دلار تحقق یافته است.

وی با اشاره به پیگیری برنامه‌های محقق نشده در سل جاری ابراز امیدواری کرد، این برنامه‌های در سال آینده عملیاتی شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول