اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان:

ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری مهم‌ترین اولویت مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان گفت: ایجاد اشتغال پایدار و کاهش میزان بیکاری مهم‌ترین اولویت مسئولان است.

ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری مهم‌ترین اولویت مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بهمن شمسی عصر امروز در دیدار با امام جمعه برازجان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار کشور است و توسعه و پیشرفت این شهرستان از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان، هدف از دیدار با امام جمعه برازجان را تجدید میثاق و بیعت مجدد جامعه کارگری و کارفرمایی دشتستان با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری دانست و افزود: ما خدمتگزاران مردم و نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌دانیم.

شمسی همچنین ضمن معرفی مجموعه تحت امر خود گزارشی از عملکرد این مجموعه را در شهرستان بارائه کرد و یادآور شد: از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری ما شناسایی و ایجاد اشتغال در شهرستان است و امید است به یاری خداوند متعال تداوم این فعالیت‌ها موجب شود که همه کارگاه‌های ما فعال و پویا باشند.

وی اذعان داشت: ایجاد اشتغال پایدار و کاهش میزان بیکاری مهم‌ترین اولویت مسئولان است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

امام جمعه برازجان نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های صورت گرفته در سنوات اخیر بویژه در حوزه اشتغال و فرهنگی بیان داشت: پیگیری در ارتباط با شناسایی و ایجاد اشتغال امری ضروری است.

حجت‌الاسلام حسن مصلح همچنین با اشاره به مسائل اقتصادی تصریح کرد: باید از پیشوایان معصوم و حضرت علی (ع) و امامان باقر و صادق (ع) که در این زمینه پیشتاز بودند تأسی کنیم.

وی اشتغال را از دغدغه‌های اصلی جوانان برشمرد و افزود: امید داریم شرایط بکارگماری کارجویان به نحو مطلوب فراهم شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول