اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون

336 هکتار از اراضی ملی خراسان شمالی خلع ید شد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: 336 هکتار از اراضی ملی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خلع ید شد.

336 هکتار از اراضی ملی خراسان شمالی خلع ید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، احمد کیخسروی در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال اظهار داشت: تعداد 629 پرونده از ابتدای سال جاری تاکنون در خصوص منابع طبیعی در استان تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد 518 پرونده مختومه شده که از 336 هکتار و 7467 متر مربع از اراضی خلع ید شده است. 

کیخسروی تأکید کرد: دستگاه قضایی با سرعت و قاطعیت به پرونده‌ها با موضوع حفاظت و حراست از بیت‌المال خصوصاً انفال و اراضی دولتی رسیدگی خواهد کرد.

وی رویکرد دستگاه قضایی را رویکرد پیشگیرانه اعلام کرد و گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان در سالی که گذشت اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است و در نظر داریم در سال آتی به صورت پر رنگ‌تر و جدی‌تر به این مسئله بپردازیم.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خواستار هماهنگی و پیگیری مدیران و رؤسای ادارات و سازمان‌های وابسته استان در این امر مهم شد و افزود: مدیران و روسای ادارات تلاش کنند تا از ظرفیت‌های به وجود آمده استفاده کنند تا شاهد کاهش تصرفات ارضی از سوی افراد باشیم.    

هر یک از حاضران در این نشست اقدامات انجام گرفته و طرح‌های اجرایی را در حوزه کاری ادارات و سازمان‌های متبوع خویش در خصوص نامه‌های وارده و مصوبات قبل شورا و پیشنهادات و نظرات در مورد دستور جلسه اعلام کردند.

پنجمین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی با حضور مدیران و رؤسای ادارات و سازمان‌های مرتبط در دادگستری کل استان خراسان شمالی با هدف تدوین و اعلام برنامه‌های شورا و بیان پیشنهادات و راهکارهای دست‌یابی به این برنامه‌ها در ایام تعطیلات نوروزی برگزار شد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول