اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مسکن شوشتر خبر داد:

خلع ید تعاونی‌های کم کار مسکن مهر شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسکن و شهرسازی شوشتر از خلع ید تعاونی‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: اقدامات در این باره آغاز شده است.

خلع ید تعاونی‌های کم کار مسکن مهر شوشتر
حسین پنبه دانه پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تعاونی‌هایی که تاکنون هیچ اقدامی برای فونداسیون و اسکلت فلزی انجام نداده‌اند و تنها زمین را از مسکن و شهرسازی تحویل گرفته‌اند در آستانه خلع ید هستند.
وی با اشاره به اینکه در این باره تعاونی‌های زیادی وجود دارد که منتظر ظرفیت خالی هستند، بیان کرد: تعاونی‌های زیادی وجود دارد که منتظر خالی شدن ظرفیت برای فعالیت هستند و با خلع ید تعاونی‌های موجود شرایط برای فعالیت آن‌ها فراهم خواهد شد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه نمی‌توان منتظر اقدامات بسیار کند برخی تعاونی‌ها بود، افزود: وضعیت برای تعاونی‌ها شرایط حساسی است و باید با سرعت عمل از تسهیلات موجود برای مسکن مهر استفاده کرد و اگر این شرایط از دست برود ممکن است دیگر هیچ وقت به وجود نیاید.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی 300 واحد مسکن مهر در شوشتر آماده تحویل است ولی برخی از اعضای تعاونی‌ها در سهم آورده خود کمتر از 3 میلیون تومان مشارکت کرده‌اند در صورتی که این سهم در آن تعاونی بیش از 9 میلیون بوده است و باید پیش از واگذاری تکلیف این اعضا مشخص شود.
رئیس مسکن و شهرسازی شوشتر با اشاره به اینکه در شرایط کنونی آمار زیادی از تعاونی‌های آماده تحویل شرایط مشابه دارند، گفت: از این تعداد بیش از 20 درصد از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر و این 300 نفر سهم مشارکت خود را ناقص و یا ناچیز پرداخت کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه تحویل ساختمان به این افراد به معنی پایان کار تعاونی است، گفت: تحویل مسکن و دریافت دفترچه اقساط همزمان انجام می‌شود و باید به نحوی برای این مشکل پیش از تحویل مسکن چاره اندیشی کرد زیرا مسکن این افراد با هزینه کرد دیگر اعضای تعاونی‌ها ساخته شده است.
پنبه دانه پور با اشاره به اینکه اداره کل تعاونی خوزستان باید در این باره چاره اندیشی کند، خاطر نشان کرد: اداره کل تعاون باید در این باره راهی نشان دهد که یا با این افراد چگونه برخورد شود و یا شرایط را برای اخراج این افراد از تعاونی‌ها فراهم کند که این امر نیز در اختیار این اداره کل است.
وی تاکید کرد: افراد بسیار زیادی وجود دارد که متقاضی خرید مسکن و یا پرداخت سهم المشارکت تعاونی برای تحویل مسکن هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول