اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی صورت گرفت

244 فقره خلع ید توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان رضوی از 244 فقره خلع ید مرتع به مساحت 555 هکتار در سال جاری خبر داد.

244 فقره خلع ید توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عبدالله تکلو ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته منابع طبیعی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد اظهار داشت: در سال جاری در موضوع حفظ و حراست از اراضی منابع ملی استان اقدامات بسیار  خوبی نسبت به سال گذشته صورت گرفته است که جا دارد در این ایام از این اقدامات نام برد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی ادامه داد: جلوگیری از چرای غیر مجاز دام 706 فقره به تعداد 159 هزار و885 راس دام اقدام شده است.

وی بیان داشت: دستگیری 65 متخلف مرد و یک نفر زن همچنین توقیف 72 دستگاه وسیله نقلیه از جمله اقدامات صورت گرفته توسط یگان حفاظت منابع طبیعی استان خراسان رضوی در سال جاری بوده است.

تکلو با اشاره به اینکه 591 فقره پرونده تخریب و تصرف به مساحت یک هزار و 272 هکتار مراحل قانونی خود را سپری کرده است در سال جاری همچنین از تخریب 204 فقره به مساحت 2 هزار و 91 هکتار جلوگیری شده است.

وی تصریح کرد: در ارتباط با خلع ید 244 فقره به مساحت 555 هکتار در استان اجرای احکام قضایی آن صورت گرفته است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان رضوی افزود: 46 فقره بوته کنی به تعداد  11 هزار عدد همچنین قطع درخت و درختچه به تعداد35  فقره، کشفیات ماده 48، 17 فقره، سوزاندن درخت و درختچه 3 فقره و 845 از جمله اقدامات یگان حفاظت منابع طبیعی استان خراسان رضوی در سال جاری بوده است. 

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول