اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 50 سال صورت می‌گیرد

اهدای سند زمین‌های کشاورزی به کشاورزان فارس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از اهدای سند تک‌برگ زمین‌های کشاورزی به کشاورزان این استان خبر داد.

اهدای سند زمین‌های کشاورزی به کشاورزان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهرزاد خرد بعد از ظهر امروز در بازدید رئیس مؤسسه اقتصادی، برنامه‌ریزی و توسعه روستایی وزارت جهاد کشاورزی از شهرستان پاسارگاد اظهار داشت: اجرای مدیریت هوشمند کشاورزی بر پایه دانش روز در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی فارس قرار دارد و زیرساخت‌های آن هم‌اکنون در شهرستان پاسارگاد فراهم شده است.

وی از اهدای سند تک‌برگ زمین‌های کشاورزی پس از 50 سال در روزهای آینده خبر داد و بیان کرد: عدم تثبیت مالکیت در کشاورزی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بهره‌برداران بوده و به همین دلیل توان آنان در شرکت در کارهای مشارکتی را کاهش داده است.

این مسئول ایجاد شبکه مدیریت دانش برای ارتباط مجازی بین کارشناسان و بهره‌برداران را از دیگر مزایای اجرای طرح کاداستر اراضی عنوان و بیان کرد: تبادل اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان از دستاوردهای اجرایی شدن طرح تهیه اطلاعات جامع کشاورزی و مدیریت هوشمند بخش کشاورزی است.

به گزارش فارس، بازدید از مزرعه پرورش بز شیری 2 هزار رأسی و بررسی مشکلات مجری آن بخش آخر برنامه این سفر به شهرستان پاسارگاد بود.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول