اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان:

950 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی و منابع طبیعی دشتستان هزینه شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره جهاد کشاورزی دشتستان گفت: 950 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی و منابع طبیعی دشتستان هزینه شده است.

950 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی و منابع طبیعی دشتستان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حسین قیصری بعد از ظهر امروز در آئین آغاز طرح درختکاری در 200 هکتار از اراضی بخش شبانکاره اظهار داشت:‌ تلاش در راستای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و بهبود وضعیت منابع طبیعی از مسائل مهمی است که دولت خدمتگزار اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام داده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: حفظ فضاها و منابع طبیعی و کمک به رشد و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و از مسائل مهمی است که سبب گسترش فضاهای سبز و بهبود وضعیت کشاورزی می‌شود و در سال‌های اخیر اقدامات مهمی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

قیصری افزود: خدمات دولت‌ عدالت‌محور در زمینه‌ کشاورزی با دوره‌های قبل قابل مقایسه نیست و به میزان چشمگیری شاهد گسترش فعالیت دولت در زمینه کشاورزی بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه 950 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی و منابع طبیعی دشتستان هزینه شده بیان داشت: در دولت‌های نهم و دهم اعتبار بالغ بر 950 میلیارد ریال در حوزه‌های بهبود وضعیت و زیرساخت‌های کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان دشتستان هزینه شده که این میزان سبب ایجاد تحولی چشمگیر در شهرستان دشتستان در این حوزه‌ها شده است.

این مسئول در تشریح فعالیت‌های صورت گرفته تصریح کرد: غرس نهال‌های متعدد، اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری بخشی از خدماتی است که در دولت عدالت‌محور شاهد آن بوده‌ایم.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان ابراز داشت: کل اعتبارات هزینه شده از زمان دولت‌های قبل و کنونی در زمینه آبخیزداری و منابع طبیعی در شهرستان دشتستان یک‌هزار و 40 میلیارد ریال است.

امام جمعه شبانکاره نیز در این آئین اظهار داشت: تلاش در راستای بهبود وضعیت منابع طبیعی از مسائل مهمی است که سبب بهبود فضای مناطق می‌شود و اجرای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است که بحمدالله با تلاش‌های دولت خدمتگزار اقدامات مطلوبی را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی تاکید کرد: در دین مبین اسلام تاکید زیادی بر حفظ درختان و منابع طبیعی شده و این مساله نشان از اهمیت این مطلب دارد، لذا مسئولان باید با توجه و دقت بیش از پیش در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول