اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر خبر داد

تشکیل نخستین جلسه کارگروه کشاورزی در ملایر

خبر گزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر هدف کارگروه توسعه بخش کشاورزی را رفع بیکاری و ارتقای این بخش خواند.

تشکیل نخستین جلسه کارگروه کشاورزی در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از از ملایر، حسن خیریانپور در ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی در شهرستان ملایر اظهار داشت: این کارگروه یکی از مهم‌ترین کارگروهای بخش کشاورزی است که به دستور رئیس جمهور تشکیل و به تصویب رسیده است .

وی با بیان این که در استان تاکنون دو جلسه در این ارتباط تشکیل شده است، افزود: به منظور افزایش تولید و فرصت‌های شغلی کارآمد و توسعه بخش کشاورزی ستاد اجرایی این طرح به ریاست استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دبیر کارگروه و با حضور ادارات ذیربط به عنوان اعضای این ستاد تشکیل شده است و باید کارگروه در شهرستان‌ها نیز برگزار شود. 

فرماندار ملایر هدف از برگزاری این کارگروه را توسعه بخش کشاورزی و ارتقای آن و رفع بیکاری در این بخش دانست و گفت: امیدواریم این طرح گام مثبتی در رسیدن به جایگاه واقعی شهرستان در بخش کشاورزی باشد.

وی به وظایف شهرستان در این کارگروه اشاره کرد و ادامه داد: بررسی درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی، تصویب برگزاری اراضی به صورت اجاره و حق انتقاع در قالب طرح مصوب، تصویب میزان تسهیلات مورد نیاز هر طرح و معرفی به بانک ظرف مدت 20 روز، رفع موانع و مشکلات احتمالی طرح، اقدامات لازم برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی متقاضیان، و تصویب تخصیص آب مورد نیاز طرح از جمله وظایف شهرستان در این کارگروه است.

خیریانپور بر تشکیل این کارگروه به صورت هر 15 روز یک بار تاکید کرد و گفت: شهرستان ملایر در بخش کشاورزی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و باید مسئولان امر در این راستا تلاش بیشتری داشته باشند و با تشکیل و پیگیری مصوبات و طرح‌ها در این کارگروه بتوانیم در جذب اعتبارات بخش کشاورزی گام‌های ارزنده‌تری برداریم و شاهد موفقیت‌های بیشتر بخش کشاورزی شهرستان‌مان باشیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول