اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبسرد خبر داد

استفاده از سی.آر.ام در توسعه امور خدمات شهری آبسرد

خبرگزاری فارس: شهردار آبسرد گفت: شهرداری آبسرد برای ارائه خدمات شایسته به مردم از روش عملی سی.آر.ام استفاده می‏کند.

استفاده از سی.آر.ام در توسعه امور خدمات شهری آبسرد
عبدالله متولی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: تمام اقدامات عمرانی، رفاهی و اجتماعی در شهرداری آبسرد بر ‌اساس پژوهش صورت می‏گیرد و هیچ‏یک از فعالیت‏های این نهاد بدون تحقیق انجام نمی‏شود.
متولی ادامه داد: شهرداری آبسرد برای انجام اقدامات ریشه‏ای در منطقه، فرم‏های نظرسنجی تهیه و در بین مردم توزیع کرد تا از این طریق با مشکلات مردم منطقه و انتظارات آنها به صورت علمی و دقیق (C.R.M) آشنا شود.
وی رسیدگی به سیما و منظر شهری آبسرد را یکی از اولویت‏های این شهرداری خواند و افزود: از آنجایی که منظره شهری به عنوان خانه دوم شهروندان قلمداد می‏شود و به طور غیرمستقیم بر نشاط و شادابی آنها تاثیرگذار است، نهایت تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته‏ام.
شهردار آبسرد با اشاره به طرح هم‏کدی شماره‏های تلفن ثابت منطقه با پایتخت اظهار کرد: طرح هم‏کدی تلفن‏های ثابت منطقه که از اواسط آذر ماه امسال انجام گرفت، موجبات برخورداری مردم از برخی خدمات اینترنتی و دیگر خدمات موجود مخابراتی را فراهم ساخت.
متولی، شهرداری آبسرد را از جمله کارآمدترین نهادهای مردمی در استان تهران خواند و افزود: در شهرداری آبسرد روز دوشنبه هر هفته به ملاقات عمومی شهروندان اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: در سایه این اقدام، مسئولان به شیوه چهره به چهره با درخواست‏ها، پیشنهادها و انتقادهای مردم آشنا می‏شوند و ضمن طبقه‏بندی موارد، نسبت به رفع معضلات و تامین تقاضاهای آنها با شتاب بیشتری اقدام می‏کنند.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول