اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

13 کیلوگرم مواد مخدر در اراک کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف و ضبط بیش از 13 کیلوگرم مواد مخدر از یک باند در شهرستان اراک خبر داد.

13 کیلوگرم مواد مخدر در اراک کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی صادق حسنوند گفت: در پی اطلاعات و اخبار واصله مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط اعضای یک باند در یکی از محلات شهر اراک، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه‌روزی ماموران، سرکرده این باند شناسایی و با تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، دیگر اعضای این باند و نحوه فعالیت و پاتوق‌های آنان نیز شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با ادامه تحقیقات زمانی که اعضای این باند قصد انتقال موادمخدر از استان‌های غربی کشور به شهر اراک را داشتند، خودروی حامل مواد مخدر آنان توسط ماموران شناسایی و در نزدیکی این شهر متوقف شد.

حسنوند اظهار کرد: در بازرسی انجام شده از داخل این خودرو 12 کیلو و 800 گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در داخل اتاق کامیون جاسازی شده بود کشف شد.

وی یادآور شد: 700 گرم تریاک نیز در بازرسی از منزل سرکرده این باند کشف و سه عضو دیگر این باند هم دستگیر و تمام متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول