اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 11 ماه امسال صورت گرفت

کشف یک تن مواد مخدر در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: نزدیک به یک تن انواع مواد مخدر طی 11 ماه سال جاری در استان زنجان کشف شده است.

کشف یک تن مواد مخدر در استان زنجان

 معرفت‌الله جوزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در 11 ماه سال جاری همچنین بیش از 3 هزار نفر از عناصر قاچاق و فروشندگان خرده پا در استان زنجان دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری 33 باند قاچاق مواد مخدر در استان زنجان متلاشی شده است، خاطر نشان کرد: در این مدت 44 طرح پاکسازی و طرح کنترل محورهای مواصلاتی نیز در استان اجرا شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با تاکید بر اینکه محلات آلوده استان زنجان با تلاش های بسیار زیادی پاکسازی شده است، اضافه کرد: بیش از یک هزار دستگاه حامل مواد مخدر نیز در استان متوقف شده است.

وی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در استان زنجان نسبت به سال گذشته 56 درصد افزایش یافته است، ادامه داد: همکاری و تماس‌های مردم کمک بسیار بزرگی در این زمینه بوده است.

جوزی با تاکید بر اینکه سوداگران مواد مخدر با تبلیغات جدید درصدد آلوده کردن جوانان هستند، تصریح کرد: فروشندگان مواد مخدر و سوداگران به منظور توزیع مواد در مدارس و دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آلوده شدن به مواد مخدرهای جدید همچون سراشیبی است که بازگشتی ندارد، یادآور شد: خانواده‌ها باید در این راستا با نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر همکاری کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در پایان تاکید کرد: مردم اگر از محل تولید و توزیع مواد مخدر اطلاع دارند با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تماس گیرند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول