اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 48 ساعت گذشته

1500 کیلوگرم موادمخدر در کرمان کشف شد‌

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی 48 ساعته گذشته یک هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری از قاچاقچیان مواد مخدر در استان کرمان کشف و ضبط شده است.

1500 کیلوگرم موادمخدر در کرمان کشف شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حسین چناریان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از کشفیات مواد مخدر 48 ساعت گذشته در استان کرمان اظهار داشت: ‌این باند یکی از باندهای معروف قاچاقچیان مسلح است که در منطقه جنوب شرق ایران فعالیت چند ساله دارد و کاروان‌ها و گروه‌های مسلح سابقه‌دار را از مرز‌های شرقی کشور وارد می‌کرده و با عبور از جنوب استان کرمان به دیگر استان‌ها می‌فرستادند است.

وی خاطرنشان کرد: از این گروه تعداد قابل توجهی سلاح نیمه سنگین، سبک، مقادیر زیادی مهمات و سه دستگاه خودرو به دست آمده است.

چناریان ابراز داشت: با توجه به کارهای اطلاعاتی خوبی که پلیس مواد مخدر در جنوب استان کرمان انجام داده بود، توانستند در یک درگیری مسلحانه این گروه را به طور کامل منهدم و متلاشی کنند.

وی عنوان کرد: سه نفر از این باند قاچاقچی دستگیر و یک نفر از آنها به هلاکت رسید و از این گروه حدود 500 تن مواد مخدر شامل مرفین، حشیش، تریاک کشف و ضبط شده است.

چناریان بیان داشت: این گروه از سابقه شرارت در سال‌های گذشته در  استان کرمان برخوردار بوده و چند نوبت با مأموران نیروی انتظامی در استان کرمان و استان‌های هم‌جوار درگیر شده‌اند و در شهادت همکاران ما نقش داشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاشی که همکاران ما انجام داده‌اند و با یک کار منسجم اطلاعاتی که در پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام دادند، موفق شدیم، این گروه را کاملا منهدم و دستگیر کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین طی 24 ساعت گذشته با دو گروه دیگر از قاچاقچیان مسلح برخورد و حدود یک و نیم تن مواد مخدر از آنها کشف  و ضبط شد.

چناریان با اشاره به اینکه این گروه در رودبار جنوب دستگیر شدند، بیان داشت: این گروه‌ها از مرز‌های شرقی و سیستان و بلوچستان وارد استان کرمان می‌شوند.

وی افزود: طی این عملیات‌ها در 48 ساعت گذشته در مجموع 15 نفر شرور دستگیر شده که یک نفر از آنها در درگیری با پلیس مبارزه با مواد مخدر به هلاکت رسیده است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول