اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/تکمیلی/

قاچاقچی بین‌المللی مواد مخدر در قزوین اعدام شد

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: قاچاقچی بین‌المللی 1/5 تن مواد مخدر صبح امروز در قزوین اعدام شد.

قاچاقچی بین‌المللی مواد مخدر در قزوین اعدام شد

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی صبح امروز در حاشیه اعدام سه قاچاقچی مواد مخدر در زندان چوبیندر قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: قاچاقچی بین‌المللی، منصور عطایی فرزند حسین 45 ساله اهل خرمدره که دارای سه فقره محکومیت کیفری است، ۲۷ اسفند سال ۸۶ در حال حمل مواد با کامیون FH توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شده است.

وی افزود: این قاچاقچی بین‌المللی مواد مخدر در زمان دستگیری، سه تن از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین را با چاقو مورد جرح قرار داده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: پس از دستگیری نامبرده، از محل گاوداری وی حدود 1/5 تن مواد مخدر شامل 733 کیلوگرم تریاک، 529 کیلوگرم مرفین، 179 کیلوگرم هروئین و 54 کیلوگرم هروئین آجری شکل کشف شده است.

صادقی‌نیارکی بیان کرد: وی اقرار به تعلق این مواد به خود و صادرات آن به اروپا کرده و در نهایت پس از صدور کیفرخواست در ۲۴ مرداد ما سال ۸۷، در شعبه دوم دادگستری استان قزوین به اعدام و حبس ابد و مصادره اموال محکوم شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: دادستان کل کشور نهم بهمن ماه سال ۸۹ حکم صادره را تأیید و ریاست قوه قضائیه نیز در تاریخ دوم آذر امسال، بلامانع بودن اجرای حکم را اعلام کرده است.

دادستان قزوین به خبرنگار فارس اعلام کرد: نامبرده از قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر بوده است که با تهیه مرفین از پاکستان و اسید و دیگر مشتقات لازم برای ساخت هروئین از مرزهای شمال غربی کشور اقدام به ساخت این ماده افیونی در قزوین کرده است.

وی تصریح کرد: جانفشانی سه تن از مأموران نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در هنگام دستگیری این قاچاقچی بین‌المللی و رد رشوه توسط مأموران نیروی انتظامی و مسئولان زندان چوبیندر نیز قابل تقدیر است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز به خبرنگار فارس گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین برخورد قاطع و شدید با قاچاقچیان، تولیدکنندگان و حاملان مواد مخدر را بیش از پیش در دستور کار خود دارد.

سرهنگ قاسم غیاثوند تأکید کرد: قاچاقچیان مواد مخدر و همچنین کالا جرأت ورود به قزوین را ندارند زیرا دادستانی و نیروی انتظامی استان قزوین شدیدترین برخورد را با این مفسدین فی‌الارض دارند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول