اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان‌وبلوچستان خبر داد

کشف 4 محموله مواد مخدر در زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان‌و بلوچستان گفت: طی 48 ساعت گذشته چهار محموله مواد مخدر از سه دستگاه اتوبوس مسافربری و یک نفر مسافر در محورهای خروجی زاهدان کشف شد.

کشف 4 محموله مواد مخدر در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس رضا ناظری اظهار داشت: از این محموله‌های کشف شده مقدار 100 کیلوگرم تریاک است که در بازرسی از سه دستگاه اتوبوس مسافربری در ایست و بازرسی‌های نصرت‌آباد و کوله‌سنگی زاهدان کشف و ضبط شد.

وی افزود: سوداگران مرگ قصد داشتند این محموله‌های تریاک را با جاسازی ماهرانه در اتوبوس‌های مسافربری به دیگر نقاط کشور و استان‌های مرکزی منتقل کنند که در نیت شوم خود ناکام ماندند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان‌وبلوچستان خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی نصرت‌آباد زاهدان نیز از یک مسافر که عازم یزد بود موفق شدند مقدار 9 کیلو و 650 گرم هروئین را که در وسایل همراه خود جاسازی کرده بود کشف و ضبط کنند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌و بلوچستان نیز از کشف 300 کیلوگرم مواد مخدر در سراوان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی و اکیپ‌هایی از یگان تکاوری و پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی با خبر شدند، قاچاقچیان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را وارد کشور کنند.

احمد طاهری گفت: ماموران مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را زیر نظر قرار داده و موفق شدند در اقدامی عملیاتی مقدار 300 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقیان کشف و چهار دستگاه موتورسیکلت متعلق به آنان را نیز توقیف کنند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول