اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس انتظامی جهرم:

28 کیلو گرم مواد مخدر در جهرم کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس انتظامی جهرم از کشف و ضبط 28 کیلو و 540 گرم مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

28 کیلو گرم مواد مخدر در جهرم کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، یوسف ملک‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چارچوب طرح تشدید مقابله با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر، ماموران انتظامی این شهرستان پس از آنکه مطلع شدند دو خودرو پژو 405 قصد انتقال محموله مواد مخدر در محور لار – جهرم دارند، شناسایی و توقیف خودروها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام ایست و بازرسی، هنگام کنترل خودروهای عبوری، دو خودرو مورد نظر را مشاهده و پس از مسافتی تعقیب و گریز هردو خودرو را متوقف و 19 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از آنها کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم بیان کرد: در این مورد سه نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

ملک‌زاده بیان کرد: همچنین در عملیات دیگری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور لار- جهرم به یک پژو 405 شک کردند که راننده آن بدون توجه به دستور ایست پلیس و با توجه به تاریکی شب اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: در حین تعقیب و گریز، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند به سمت یکی از روستاها تغییر مسیر دادند و خودرو را رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران راننده و سرنشین خودرو دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان 9 کیلو و 540 گرم تریاک کشف شد.

این مسئول گفت: گسترش شبکه قاچاق بین‌المللی و دام اعتیاد، میلیون‌ها نفر جوان را به فساد و کام مرگ می‌کشاند و سوداگران مرگ را به ثروت و قدرت می‌رساند.

ملک‌زاده بیان کرد: اعتیاد بلایی اجتماعی و دارای جنبه‌های متعدد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، روانی، اخلاقی و حقوقی است و آگاهی خانواده‌ها درباره سرانجام نکبت‌بار اعتیاد در پیشگیری و مهار آن کمکی موثر به شمار می‌آید.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول