اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان در جمع خبرنگاران:

3 تن مواد مخدر در لرستان کشف و ضبط شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان از کشف نزدیک به سه تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان لرستان خبر داد.

3 تن مواد مخدر در لرستان کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار کاظم علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون میزان کشفیات مواد مخدر در سطح لرستان 13 درصد افزایش داشته است، گفت: در این مدت در لرستان توسط پلیس و نیروهای امنیتی، سه تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه 4 هزار و 930 نفر دستگیر شدند، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مردم استان لرستان وجود خرده‌فروش‌های مواد مخدر در سطح استان است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در سال جاری برخوردهای ناجا به گونه‌ای بود که حتی یک نفر تا 12 بار دستگیر شد، بنابراین انتظار داریم مقام قضایی مجازات‌های این افراد را براساس سابقه آنها در نظر بگیرد.

وی تصریح کرد: در این مدت میزان دستگیری‌های انجام شده 12 درصد افزایش یافته و 156 درصد افزایش معرفی شدگان به کمپ‌ها را داشتیم.

سردار علیزاده یادآورشد: در این مدت در زمینه کشف ماده مخدر تریاک 27 درصد افزایش کشفیات را نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه دست‌یابی به باندهای بزرگ توسط این خرده‌فروشان انجام می‌گیرد، گفت: در حال حاضر در استان لرستان سه نوع معتاد شامل معتادهایی که خانواده آنها معترض بوده‌اند، معتادهایی که متکدی هستند و معتادهایی که پرخطر هستند، وجود دارد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه تاکنون 8 هزار معتاد به کمپ‌های سطح لرستان معرفی شده‌اند، گفت: اعتباری مشخص شده تا کمپ‌هایی را با ظرفیت 300 نفر برای معتادان پر خطر در نظر بگیریم چرا که این معتادان به بیماری‌هایی نظیر ایدز، هپاتیت و بیماری‌های عفونی مبتلا هستند که خانواده‌های آنها و حتی کمپ‌ها آنها را پذیرش نمی‌کنند.

سردار علیزاده در ادامه از تهیه سند پیشگیری جامع راهبردی استان لرستان خبر داد و یادآور شد: در سال آینده این سند به تصویب می‌رسد و همه دستگاه‌های عضو این سند باید به خوبی به وظیفه خود عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته تمام نیروهای انتظامی لرستان آموزش‌های تخصصی پلیس، اخلاق و ... را فرا گرفته‌اند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول