اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای هوشمندسازی مدارس

اتصال 325 مدرسه هرمزگان به اینترنت ملی

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در راستای اجرای طرح هوشمندسازی مدارس تاکنون 325 مدرسه در این استان به اینترنت ملی متصل شده‌اند.

اتصال 325 مدرسه هرمزگان به اینترنت ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی پیش از ظهر امروز طی نشستی در این ارتباط اظهار داشت: به دنبال امضای تفاهمنامه آموزش و پرورش با شرکت مخابرات  استان مبنی بر اتصال 548 مدرسه به شبکه اینترنت ملی، 262 مدرسه تاکنون متصل شده‌اند که با 63 مدرسه‌ای که در تابستان سال گذشته اجرایی شد هم‌اکنون 325 مدرسه هوشمند در استان هرمزگان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: برای اتصال 230 مدرسه به شبکه اینترنت ملی بیش از یک میلیارد هزینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: استفاده از فناوری‌های نوین هوشمندسازی مدارس از محورهای اصلی نظام جدید آموزشی است و تحول در آموزش و پرورش در دو بخش مفاهیم و ساختار، تعریف و محاسبه می‌شود.

آخوندی در همین رابطه با تأکید بر اینکه هوشمندسازی مدارس به عنوان یک راهبرد تحول بنیادین در آموزش و پرورش به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش در رویکرد توسعه خود در خصوص هوشمندسازی مدارس گام‌های بلند و فراگیری را برداشته است، به طوری که  می‌توان از این به مهم به عنوان رویکرد تحولی در توسعه نظام آموزشی یاد کرد.

انتهای پیام/‌ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول