اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 263

حسینی: سرعت اینترنت در علی‎آبادکتول و گنبدکاووس دو برابر شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان گفت: سرعت اینترنت در علی‎آبادکتول و گنبدکاووس طی یک ماه گذشته با خرید تجهیزات، دو برابر شده است.

حسینی: سرعت اینترنت در علی‎آبادکتول و گنبدکاووس دو برابر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید اسحاق حسینی اظهار داشت: علاوه بر یک هزار و 196 شعبه‎ای که در علی‎آبادکتول فعال است تعداد 96 شعبه اخذ رای به صورت کاملا الکترونیکی است که موجب تسریع در روند انتخابات در این شهرستان خواهد شد.

وی افزود: کارکنان انتخابات در حال آماده باش کامل هستند که اگر احیانا مشکلی در روند اجرای انتخابات الکترونیکی ایجاد شود آن را در اسرع وقت برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان از آمادگی کامل استان برای اجرای انتخابات الکترونیکی خبر داد و خاطرنشان کرد: ما تابع تصمیم وزارت کشور و استانداری گلستان هستیم و می‎توانیم ظرف شش ماه، زمینه ایجاد زیرساخت‎های لازم را فراهم کنیم.

حسینی اذعان داشت: درصدد تغییر باند در علی‎آبادکتول و گنبدکاووس هستیم به گونه‎ای که طی یک ماه گذشته سرعت اینترنت با خرید تجهیزات، جدید دو برابر شده است.

وی از حضور گسترده مردم در انتخابات تقدیر کرد و بیان داشت: طی بازدیدهایی که از شهرستان‎های گرگان، بندرگز و کردکوی داشتم نشان می‎داد که آمار مشارکت مردم در شهرستان کردکوی بالا گزارش شده و این رقم تا پایان انتخابات به مرز 18 یا 19 هزار نفر خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضور پرشور مردم تاکید کرد: گسترده‎ترین انتخابات را در سراسر ایران اسلامی شاهدیم که جای بسی خرسندی است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول