اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

امکان تامین اینترنتی کتاب در بیله‌سوار فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار از تامین زیرساخت‌های لازم برای تامین اینترنتی کتاب و منابع مکتوب مورد نیاز مردم در شهرستان بیله‌سوار خبر داد.

امکان تامین اینترنتی کتاب در بیله‌سوار فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبا‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بیله‌سوار اظهار داشت: 360 میلیون ریال برای احداث کتابخانه روستایی انجیرلو تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: با هدف توسعه فضاهای فرهنگی در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه روستائیان اعتبار این طرح از محل ارتقای شاخص‌های فرهنگی جوامع روستایی اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار کتاب و کتابخوانی را از عوامل مهم و تاثیر‌گذار در رشد فکری و فرهنگی افراد جامعه دانست و افزود: زیر ساخت‌های مهمی در زمینه‌های فناوری‌های دیجیتالی و اینترنتی و تامین کتاب و منابع مکتوب مورد نیاز برای آحاد مختلف جامعه در کتابخانه‌های عمومی بیله‌سوار فراهم شده و به راحتی در اختیار علاقمندان به این حوزه قرار می‌گیرد.

زیبا‌نژاد خواستار ایجاد تعامل سازنده بین دستگاه‌های فرهنگی برای افزایش سرانه مطالعه در این شهرستان شد.

این مسئول بیان داشت: روسای دانشگاه پیام نور و اداره آموزش و پرورش بیله‌سوار باید در زمینه معرفی و تشویق و ترغیب دانش‌آموزان و دانشجویان برای عضویت در کتابخانه و شبکه کتابخوانان حرفه‌ای و شرکت در مسابقات آنلاین و مکتوب این نهاد تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این جلسه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار نیز در این جلسه اظهار داشت: استقبال قشرهای مختلف مردمی به ویژه دانش‌آموزان از کتابخانه‌های عمومی چشمگیر است.

محمد سرداری یادآور شد: تلاش می‌کنیم با به روز‌رسانی تمام تجهیزات و تهیه نرم افزارهای دیجیتالی از منابع مختلف از جمله نمایه نشریات و مقالات و تامین کتاب مورد‌نیاز مخاطبان از طریق اجرای طرح کتاب من حضور مردم در کتابخانه‌های عمومی افزایش یابد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول