اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی کوهبنان خبر داد

برخورد با افراد سودجو در عرضه فرآورده‌های دامی

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی کوهبنان گفت: با توجه به احتمال سودجویی افراد در عرضه فرآورده‌های دامی در ایام نوروز، مردم از خرید فرآورده‌های بدون بسته‌بندی و فاقد تاریخ تولید و انقضا خودداری کنند.

برخورد با افراد سودجو در عرضه فرآورده‌های دامی

محمود زین‌الدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان از تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی در این ایام طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی اجرا می‌شود.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان از تاریخ 22 اسفند ماه سال جاری تا 13 فروردین ماه سال آینده در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود.

زین‌الدینی گفت: در این طرح بازرسی مستمر از مراکز تولید و عرضه مواد پروتئینی توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی انجام و تلفن 4724401 شبکه دامپزشکی طی ایام تعطیلات نوروز پاسخگوی شهروندان است.

وی بیان داشت: با توجه به مسافرت‌های نوروزی و افزایش فعالیت رستوران‌ها و کبابی‌ها طرح تشدید نظارت در مورد آنها نیز اجرا و با انجام بازدیدهای مشترک دامپزشکی و بهداشت محیط در حفظ سلامت مسافران تلاش می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کوهبنان با اشاره به احتمال تقلب و سودجویی برخی افراد در این ایام از شهروندان خواست از خرید فرآورده‌های بدون بسته‌بندی و فاقد تاریخ تولید و انقضا و همچنین گوشت بدون مهر دامپزشکی خودداری و موارد مشکوک را به کارشناسان شبکه دامپزشکی مستقر در سطح شهر اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول