اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ایمنی

کارگاه‏های آموزشی ایمن‏سازی در دامغان برپا شد

خبرگزاری فارس: کارگاه‏های آموزشی ایمن‏سازی، به مناسبت هفته ایمنی در شهرستان دامغان برپا شد.

کارگاه‏های آموزشی ایمن‏سازی در دامغان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، شب گذشته به همت بازرسی فرماندهی سپاه ناحیه دامغان، کارگاه آموزشی تدابیر پیشگیری در سالن اجتماعات حوزه کوثر دامغان برگزار شد.

مسئول بازرسی فرماندهی ناحیه سپاه دامغان در این زمینه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار کرد: هفته سوم اسفند، همه ساله تحت عنوان هفته ایمنی به منظور پیش‏بینی تمهیدات و سازگاری لازم در جهت پیشگیری از حوادث ایمنی اعلام شده است.

محمدرضا حسینی افزود:  همه ساله برنامه‏های متنوعی به مناسبت هفته ایمنی پیش‏بینی می‏شود که یکی از آن برنامه‏ها، برگزاری کارگاه‏های آموزشی تحت عنوان تدابیر پیش‏گیرانه ایمنی است.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته، کارکنان رسمی و وظیفه در مراکز سپاه با شناسایی و رفع مخاطرات ایمنی و رفع موانع و مشکلات در محیط کار و تلاش مجدانه در امر پست‏های نگهبانی، تأسیسات و انبارها و خودروها و سایر موارد مرتبط آشنا می‏شوند تا در هنگام بروز حوادث بتوانند از خود عکس‏العمل‏های به‏ موقع و به‏ جا نشان داده و از بروز حوادث جلوگیری کنند.

مسئول بازرسی فرماندهی ناحیه سپاه دامغان در پایان گفت: کارگاه آموزشی ایمنی، به منظور مقابله با سوانح و حوادث، ویژه پاسداران و کارکنان وظیفه و برای بالا بردن سطح آگاهی آنها برگزار شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول