اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حواشی رودخانه جاجرود

2 هزار اصله نهال برای مقابله با زمین‏خواران غرس شد

خبرگزاری فارس: دهیار روستای سعیدآباد جاجرود از غرس 2 هزار اصل نهال در حواشی رودخانه جاری در این روستا در راستای صیانت از اراضی حواشی آن از گزند زمین‏خواران خبر داد.

2 هزار اصله نهال برای مقابله با زمین‏خواران غرس شد

حسین رحمانی امروز در حاشیه آیین درختکاری منطقه جاجرود که با حضور سرپرست منطقه حفاظت شده "خجیر"، اعضای شورای اسلامی روستا و دیگر مسئولان محلی برگزار شد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: امروز به مناسبت هفته درختکاری، 25 اصله نهال به صورت نمادین در جاجرود غرس شد.

وی ادامه داد: سعی و تلاش مجموعه دهیاری و شورای اسلامی روستای سعیدآباد جاجرود در راستای حفاظت و صیانت اراضی حواشی این رودخانه ملی از گزند زمین‏خواران، غرس 2 هزار اصل نهال در نوار کناری این رودخانه تا پایان سال 90 است.

رحمانی اضافه کرد: در این اقدام علاوه بر اصل صیانت از زمین‏های حواشی رودخانه جاجرود از دستان ناپاک سودجویان، موضوع احیای این منطقه گردشگری نیز مورد توجه مدیریت روستای سعیدآباد قرار گرفته است.

دهیار روستای سعیدآباد جاجرود افزود: تحویل این 2 هزار اصل نهال در پی مکاتبات صورت گرفته بین دهیاری روستای سعیدآباد با مسئولان منابع طبیعی استان تهران، بخشداری مرکزی شهرستان تهران و دیگر نهادهای مرتبط محقق شد.

وی در ادامه با قدردانی از مردم روستای سعیدآباد خاطر نشان کرد: آهسته آهسته به روزهای انتهایی سال 90 و ایام آغازین سال 91 نزدیک می‏شویم و در سالی که گذشت مردم شریف، ولایی و انقلابی روستای سعیدآباد جاجرود به جهات مختلف مشکلاتی را متحمل شدند.

دهیار روستای سعیدآباد جاجرود افزود: مردم با مشکلاتی نظیر تخریب معابر برای اجرای طرح‏های گازرسانی، حفاری‏های مختلف عمرانی دست و پنجه نرم کرده، صبورانه آن را به زبان نیاوردند و مسیر صبر را در پیش گرفتند.

وی ادامه داد: همچنین مجموعه شوریی اسلامی و دهیاری روستای سعیدآباد جاجرود از همه مسئولان کشوری، استانی، شهرستانی و بخش مرکزی تهران برای همراهی این دهیاری در ارائه خدماتی شایسته به مردم سپاسگزار است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول