اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی

توزیع 500 تن سیب درختی در ایام عید نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: 500 تن سیب درختی و بیش از 3 هزار تن پرتقال در روزهای پایانی سال در نقاط مختلف استان توزیع می‌شود.

توزیع 500 تن سیب درختی در ایام عید نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفرصادق اسکندری در جمع اعضای ستاد تنظیم بازار از ذخیره 202 تن گوشت قرمز و برنج به منظور تنظیم بازار در ایام عید خبر داد و اظهار داشت: این اقلام از هفته سوم اسفند ماه به قیمت دولتی در سطح شهرهای استان توزیع می‌شود.‌

وی اضافه کرد: این کالاها به منظور تنظیم بازار و رفاه حال همشهریان در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارگری، کارمندی و اصناف معتمد عرضه می‌شود.

اسکندری افزود: 250 تن از سیب درختی ذخیره شده در شهرستان ارومیه و مابقی در سایر شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی اظهار کرد: در پایان سال جاری هیچگونه مشکلی در ارتباط با ارزاق در این استان وجود ندارد و تمام کالاها به اندازه کافی در بازارهای استان موجود است.

این مسئول ادامه داد: همچنین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ارومیه در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی آغاز به کار کرده است.

اسکندری با بیان اینکه انواع اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید با حداقل 15 درصد زیر قیمت بازار به فروش گذاشته می‌شود، تصریح کرد: انواع کالا از جمله پوشاک، خشکبار، شیرینی، مواد غذایی و غیره در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

اسکندری اظهار داشت: نمایشگاه مذکور تا 21 اسفندماه سال جاری برای بازدید عموم دایر است.

به گفته این مسئول طرح تنظیم بازار در ایام پایانی سال از اول اسفند آغاز شده است، بازرسان این سازمان هر روز در دو نوبت صبح و عصر در بازار حضور دارند و بر کار خرید و فروش نظارت می‌کنند و علاوه بر این خود اصناف هم بر کار اصناف‌ها نظارت دارند.

وی افزود: بازرسان سازمان بازرگانی امروزه از توان علمی و عملی بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در مقابل تمام جریانات اقتصادی در حوزه کالایی ثمربخش باشند.

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: رسیدگی به شکایات مردمی به صورت تلفنی و از طریق سامانه 124 سازمان بازرگانی انجام می‌شود.

وی با تأکید بر ادامه بازرسی‌های مستمر در بازار گفت: امروزه حضور بازرس در جامعه ما نیاز است و آنچه برای ما مهم است حضور ثمربخش بازرسان است.‌

این مسئول در پایان گفت: چهار پایگاه ثابت تلفن 124 در سطح ارومیه و 17 شهرستان این استان ایجاد شده است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول