اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

حضور مردم در انتخابات نباید موجب غفلت از مشکلات شود / تولید گوسفند سه قلو زا در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: حضور مردم در انتخابات نباید موجب غفلت از مشکلات موجود در جامعه شود.

حضور مردم در انتخابات نباید موجب غفلت از مشکلات شود / تولید گوسفند سه قلو زا در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ‌فیروز احمدی ظهر امروز در جشن مشارکت مردم  در انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات آتش به خیمه دشمن انداخته است، اظهار داشت: مردم رکورد حضور در انتخابات را شکستند.

وی به نگرانی‌های موجود در بین مسئولان قبل از انتخابات اشاره کرد و افزود: تنها کسی که هیچ نگرانی از این بابت نداشت و مطمئن از حضور مردم در صحنه بود، مقام معظم رهبری بود که پیش‌بینی ایشان هم به واقعیت پیوست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به انتخابات متعدد برگزار شده در ایران بعد از انقلاب اسلامی تصریح کرد: انتخابات اخیر به لحاظ موقعیت زمانی برگزار شده متفاوت تر از همه انتخابات دیگر بود.

وی بر لزوم قدردانی از هوشیاری ملت ایران تاکید کرد و گفت: مردم در گذر از پیچ خطرناک انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار هوشمندانه عمل کردند.

احمدی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره حفظ هوشیاری از بایت عدم غفلت از مشکلات موجود در جامعه بعد از حضور مردم در انتخابات اضافه کرد: مردم مشکلات زیادی دارند که باید برای حل آنها اهتمام شود.

وی به برخورداری دشمن از امکانات برای آسیب زدن به ایران اشاره کرد و گفت: تنها عاملی که مانع این آسیب رسانی می‌شود وفاداری و حضور مردم در صحنه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای روز 12 اسفند اضافه کرد: آنها با وجود آگاهی از شکست برنامه‌هایشان باز هم در این امور هزینه کردند.

وی به بیداری مسلمانان جهان اشاره کرد و گفت: این بیداری به صورت جدی امنیت رژیم اشغالگر قدس را به خطر انداخته است.

احمدی با اشاره به اینکه اتفاقات مهمی در عرصه علم کشور رخ داده است، تاکید کرد: آنچه موجبات هراس دشمنان را فراهم کرده است، توانایی علمی جوانان ایران است.

وی از انتشار خبرهای خوش علمی در استان زنجان خبر داد و گفت: نمونه آن تولید گوسفند سه قلو زا است، که فناوری آن در اختیار دانشمندان استان زنجان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از دیگر دستاوردهای علمی استان زنجان کشف و پرورش زنبور ضد آفت گلوی انار در شهرستان طارم را اعلام کرد و افزود: جوجه‌های مقاوم به سرما نیز در استان زنجان تولید شده است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی اشتون مذاکره کننده اروپایی برای آغاز مذاکرات با ایران تصریح کرد: آنها برای انجام این کار هم منتظر نتایج انتخابات بودند.

احمدی حضور مردم در پای انتخابات را مهم‌ترین دستاورد عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان هر چه در توان دارند باید برای خدمتگزاری به این مردم انجام دهند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای عرصه علم کشور اضافه کرد: ایران به تمام معنا تبدیل به الگوی مردم مسلمان منطقه شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه هیچ کس نباید خود را بازنده این انتخابات بداند، اضافه کرد: باید از همه کسانی که با لبیک به ندای مقام معظم رهبری موجب گرم شدن انتخابات از جمله کاندیداهای بازنده تقدیر شود.

وی خطاب به کاندیداهایی که موفق به گرفتن رای از مردم شده‌اند گفت: مردم مسئولیت سنگینی را بر عهده شما قرار داده‌اند و باید قدردان این اعتماد مردم باشید.

احمدی با تقدیر از همه مسئولان برگزاری انتخابات افزود: اگر قرار باشد از در عرصه اجرایی از کسی تقدیر شود، کسی جز محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان نیست، چرا که راهنمایی همه مسئولان اجرای را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول