اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت خبر داد

76 درصد مردم پاکدشت در انتخابات مجلس مشارکت داشتند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به مشارکت حداکثری مردم پاکدشت در انتخابات گفت: بیش از 76 درصد واجدین شرایط رای دادن شهرستان پاکدشت در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

76 درصد مردم پاکدشت در انتخابات مجلس مشارکت داشتند

قربان علی مقبلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم غیور ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت نیز دوشادوش ملت سرافراز ایران اسلامی به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات لبیک گفته و با حضور 76.5 درصدی خود در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ این شهرستان به ثبت رساندند.

فرماندار شهرستان پاکدشت از رشد 15 درصدی مشارکت مردم پاکدشت نسبت به انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 130 هزار نفر بود که در روز تجلی حضور دوباره ملت ایران 95 هزار و 165 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

وی در ادامه اشاره به الکترونیک برگزار شدن انتخابات در حوزه انتخابیه پاکدشت عنوان کرد: حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت به عنوان یکی از ۱۴ حوزه انتخابی پایلوت کشور انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد و پس از اتمام زمان رسمی انتخابات نیز در کمترین زمان ممکن نتایج هر شعبه بدون دخالت نیروی انسانی و بدون بروز هیچ مشکلی در ارتباط با شمارش آرا مشخص شد.

مقبلی در ارتباط با ویژگی‌های برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیک تاکید کرد: ‌برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک توانست علاوه بر صرفه‌جویی در زمان باعث شود تا روند اجرای انتخابات به بهترین نحو انجام شود و برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک در پاکدشت، تجربه بسیار خوبی برای کل کشور محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت تاکید کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت با ۱۲۲ شعبه که ۳۲ شعبه آن شعبه روستایی، پنج شعبه آن سیار و مابقی از شعبات اخذ رای شهری بودند به جمع‌آوری آرای مردم پرداختند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت در پایان تصریح کرد: از این میان ۲۰ شعبه اخذ رای در بخش شریف‌‌آباد و ۱۲ شعبه روستایی،‌شهری و سیار در فرون‌‌آباد آرای مردم را جمع‌آوری کرده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

این گزارش حاکی است، مردم شهرستان پاکدشت در روز حماسه‌آفرینی ملت غیور ایران اسلامی به ندای مقتدای خود لبیک گفته و با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رای ۹۵ هزار و ۱۶۵ رای را به صندوق‌های رای ریختند که از میان آرای ماخوذه، فرهاد بشیری با ۴۹ هزار و۹۲۶ رای به عنوان نماینده شهرستان پاکدشت انتخاب شد و ضمن باز ماندن محمد قومی از تصاحب کرسی سبز مجلس ۳۷ هزار و ۲۷۶ رای را کسب کرده بود و باقرزاده با ۵ هزار و ۱۵۸ رای و مرتضی واحدی با یک هزار و ۱۱۲ رای نفرات بعدی این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت بودند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول