اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سید علی‌محمد بزرگواری ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

انتخابات مجلس نهم نظام را در برابر تهدیدها بیمه کرد

خبرگزاری فارس: منتخب مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: انتخابات مجلس نهم با حضور انقلابی مردم، نظام را در برابر تهدیدها بیمه کرد.

انتخابات مجلس نهم نظام را در برابر تهدیدها بیمه کرد

سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با قدردانی از مردم حوزه انتخابیه خود به دلیل حضور گسترده در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه‌ای پرشکوه در انتخابات اظهار کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با همه توان و شور و شعور انقلابی حضوری جانانه و دشمن‌شکن در پای صندوق‌های رای داشتند.

منتخب جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات نهم ابراز داشت: مردم شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی و چرام نیز نشان دادند که همپا با سایر مردم این استان سهم عمده‌ای در سربلندی استان و کشور خود در این عرصه داشته‌اند.

بزرگواری گفت: ما نیز به عنوان منتخب مردم در این دوره سعی خواهیم کرد با همه وجود در برطرف کردن مشکلات کوشا بوده و به اعتماد آن‌ها پاسخ دهیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم این حوزه با فهم و درک بالای انقلابی خود قبل از هر چیز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان وارد کردند و نشان دادند انقلاب و نظام و رهبر خود را در سخت‌ترین لحظات تنها نخواهند گذاشت.

بزرگواری به شرایط کنونی جهانی و تاثیر حضور پرشور در انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال این بودند که نقطه ضعفی از مردم بگیرند و حضور آ‌ن‌ها را کمرنگ جلوه دهند که در این ترفند نیز شکست را پذیرا شدند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول