اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

مشارکت 90 درصدی مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی نهمین دوره انتخابات مجلس در کهگیلویه گفت: آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی و چرام 125 هزار و 572 رای بود که مشارکت 90 درصدی مردم این حوزه انتخابیه را در پی داشت.

مشارکت 90 درصدی مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در انتخابات مجلس

 سید محمود داربام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: پس از پایان شمارش آرا در شعب اخذ رای حوزه کهگیلویه، بهمئی و چرام، سید علی محمد بزرگواری توانست مسافر مجلس شورای اسلامی شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی نهمین دوره انتخابات مجلس در کهگیلویه افزود: آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی و چرام 125 هزار و 572 رای بود که از این تعداد 123 هزار و 267 رای صحیح بود که مشارکت 90 درصدی مردم این حوزه انتخابیه را در پی داشت.

داربام خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با 62 هزار و 497 رای معادل 7/50 درصد کل آرا، برای بار دوم به بهارستان راه یافت.

وی در ادامه بیان داشت: علی اصغر حبیبی با 29 هزار و 459 هزار رای، حسین فیاض‌بخش با 27 هزار و 248 رای، مجید باقریان 3 هزار و 44 رای، علیرضا سجادی 880 رای، ایوب بهمئی‌نژاد با 139 رای به ترتیب در جایگاه دوم تا ششم این دوره از انتخابات مجلس قرار گرفتند.

داربام با بیان اینکه در کل حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی و چرام جمعا 281 شعبه اخذ کار جمع آوری آرای مردم را بر عهده داشتند، تصریح کرد: در حوزه کهگیلویه 169 و در حوز‌ه‌‌های بهمئی و چرام به ترتیب 60 و 52 شعبه اخذ رای وجود داشت.

وی گفت: افزون بر 5 هزار نفر در حوزه انتخاباتی کهگیلویه، بهمئی و چرام کار برگزاری انتخابات مجلس نهم را برعهده داشتند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول