اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس:

مشارکت در انتخابات مجلس نهم نمونه‌ای بی‌نظیر در تاریخ انقلاب بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور از حیث مشارکت مردمی نمونه‌ای بی‌نظیر از ابتدای انقلاب تاکنون بود.

مشارکت در انتخابات مجلس نهم نمونه‌ای بی‌نظیر در تاریخ انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود پزشکیان بعد از ظهر امروز با حضور در فرمانداری شهرستان تبریز از تلاش‌های فرماندار و مسئولان ستاد اجرایی انتخابات در شهرستان تبریز قدردانی کرد.

وی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور را از حیث مشارکت مردمی نمونه‌ای بی‌نظیر از ابتدای انقلاب تاکنون دانست و گفت: فکر می‌کنم به جز اولین انتخابات جمهوری اسلامی که مردم در آن با رای آری بر استقرار جمهوری اسلامی تاکید کردند، سطح مشارکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بالاترین نمونه در تمام انتخابات‌های برگزار شده باشد.

پزشکیان، استقبال مردم از انتخابات 12 اسفند را «غیر قابل تصور» ارزیابی کرد و گفت: در این دوره مجلس هم سیاست‌های کلی و چشم انداز، فعالیت‌ها را مشخص کرده و در چارچوب قانون در راستای تحقق آنها تلاش خواهیم کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس هشتم و نهم، توجه به قانون و تلاش برای اجرای عدالت را برنامه همیشگی خود معرفی کرد و افزود: همان‌طور که حضرت امام (ره) هم تاکید کرده‌اند، همه چیز باید بر اساس قانون انجام شود و ما هم همین هدف را برای خود فرض می‌دانیم.

وی که یک روز پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و تایید راهیابی به مجلس نهم در محل فرمانداری تبریز حاضر شده بود، در خصوص تغییر تعدادی از نمایندگان استان در این دوره گفت: انتخاب افراد عالم، با تجربه و درستکار همواره مد نظر مردم بوده است و باید ببینیم، معیار مردم  برای انتخاب نمایندگان خود بر چه اساسی و به دلیل چه توانمندی‌هایی است.

پزشکیان، برگزاری بدون مشکل و موفق تمام مراحل انتخابات در این حوزه انتخابیه را نشانه مدیریت قوی بر این روند پیچیده ارزیابی کرد و به تمام دست اندرکاران "خسته نباشید"  گفت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول