اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی سمنان:

آمریکا جرات رویارویی با ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان گفت: آمریکا جرات رویارویی با ملت بزرگ ایران را ندارد.

آمریکا جرات رویارویی با ایران را ندارد

حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان، با اشاره به یاوه گویی‏های رئیس جمهوری آمریکا در خصوص ایران اسلامی افزود: همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی‏تواند بکند و این یک حقیقت است؛ چرا که آمریکا زبون‏تر از آن است که با ملت ایران روبه‏رو شود.

وی اظهار داشت: گزافه‏گویی‏های آمریکا و طرفدارانش علیه ایران به خاطر زبونی، درماندگی و بیچارگی آنها در مواجهه با گسترش اسلام و بیداری کشورهای اسلامی است.

تقوی‏نیا اضافه کرد: نظام اسلامی ایران از مشروعیت کافی در جهان برخوردار است و مردم به طور کامل به نظام و ولایت فقیه معتقد و وفادار هستند و این را در عمل ثابت کرده‏اند.

عضو شورای فرهنگ شهرستان سمنان ادامه داد: هر گونه تعرض به ایران اسلامی با پاسخی کوبنده و غیر قابل پیش‏بینی همراه خواهد بود و این را غربیان به ویژه اسرائیل غاصب خوب می‏دانند که عکس‏العمل ایران به هر گونه حمله‏ای دقیق و حساب شده است.

وی تصریح کرد: ایران به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست و روابط خود را با سایر کشورها بر اساس احترام متقابل و دو جانبه طراحی کرده و خواهان دوستی با کشورهای منطقه و جهان است.

تقوی‏نیا اضافه کرد: اما اگر دول غربی که به دنبال سودجویی و برتری‏طلبی هستند، بخواهند تعرضی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، پاسخ ایران کوبنده خواهد بود.

به گزارش فارس؛ اوباما در سخنرانی اخیر خود در کنفرانس آیپک گفته بود: به ایران نباید اجازه دستیابی به تسلیحات هسته‌ای داده شود و تمامی گزینه‌ها روی میز است تا مانع دستیابی ایران به این تسلیحات شویم.

انتهای پیام/س20/ط4000.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول