اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم –347

آیت‌الله علم‌الهدی رأی خود را به صندوق انداخت / آمریکا و استکبار منتظر شکست دیگری باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد با حضور در مسجد ایزدی شهر مقدس مشهد رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: آمریکا و استکبار منتظر شکست دیگری باشد.

آیت‌الله علم‌الهدی رأی خود را به صندوق انداخت / آمریکا و استکبار منتظر شکست دیگری باشد

به گزارش خبرگزای فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی دقایقی پیش که برای رأی دادن در شعبه 501 مسجد ایزدی‌شهر مشهد حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده مردم از ساعات اولیه انتخابات، پیش‌بینی می‌شود که در این دوره مردم حضور و مشارکت بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته داشته باشند.

امام جمعه مشهد افزود: در حال حاضر نیز لحظه به لحظه مشارکت مردم بیشتر می‌شود پس باید گفت که در این انتخابات بیشترین مشارکت را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: سرنوشت هر انسانی به سرنوشت جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کند بستگی دارد و تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در تمام شئون زندگی مردم در مجلس شورای اسلامی انجام می‌گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خطاب به نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان مردم باید از جنس خودشان و هم‌گام با آنها باشند، مردم در 22 بهمن هم‌دلی خود را با نظام و رهبری آن اعلام کردند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول