اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی‌ فقیه در سپاه:

مجلس نهم شعار مرگ بر آمریکا را بدون لکنت بر زبان بیاورد

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: مجلس جمهوری اسلامی باید قدرت ابراز وجود در برابر استکبار را داشته و شعار مرگ بر آمریکا را بدون لکنت بر زبان بیاورد.

مجلس نهم شعار مرگ بر آمریکا را بدون لکنت بر زبان بیاورد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند اظهار داشت: عامل اقتدار و توانمندی نظام در بیش از سه دهه گذشته و عامل اصلی ناکامی دشمنان، حضور حداکثری مردم در صحنه بوده است.

وی ادامه داد: امروز در تمام ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی نظام ما، مشارکت مردم نقش‌آفرین است و این موضوع در تاریخ اسلام سابقه نداشته است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه اضافه کرد: اگر امروز مقام معظم رهبری و مدیران عالی‌رتبه نظام این اقتدار را دارند که در برابر تمام دنیای کفر و استکبار بایستند، تنها به دلیل پشتوانه مردمی این نظام است.

وی ابراز داشت: مشارکت مردم در تمام جبهه‌های جنگ، راهپیمایی‌ها، عرصه سازندگی کشور و دیگر عرصه‌های مورد نیاز نظام با حضور گسترده در این انتخابات کامل می‌شود.

حاجی‌صادقی گفت: برگزاری بیش از 30 دوره انتخابات در طول 33 سال پس از انقلاب نشان از این موضوع دارد که مردم نظام اسلامی را از خود می‌دانند و برای تداوم این نظام اهمیت قائل هستند.

وی افزود: در صحنه فعلی سیاسی کشور که دنیا با عملیات نرم با ملت ایران روبه‌رو شده و در صدد است ملت ایران را با جنگ نرم به شکست وادار کند، مسئله انتخابات حساسیت ویژه‌ای دارد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: دنیای استکبار امروز برای شکست ملت ایران به فریب‌های دموکراتیک متوسل شده و به خیال خود می‌خواهد مردم را با ابزارهای فرهنگی از صحنه خارج کند.

وی یادآور کرد: مردم ما به خوبی می‌دانند با حضور پرشور در انتخابات می‌توانند مجلسی در تراز انقلاب اسلامی تشکیل دهند که بتواند از حقوقشان در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی دفاع کند.

حاجی‌صادقی ادامه داد: به ویژه پس از فتنه 88 که در حاشیه حماسه بزرگ حضور ملت ایران در انتخابات دهم ریاست جمهوری شکل گرفت مردم ما باید هوشیار باشند که دشمن در این انتخابات نیز به دنبال چنین برنامه‌ای است و باید با بصیرت اجازه فتنه‌گری به دشمن را نداد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی امروز تنها به ایران تعلق ندارد بلکه تمام مسلمانان جهان را مورد تأثیر قرار داده و الگویی برای بیداری تمام مسلمانان شده است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: حضور در انتخابات هم تکلیف مردم است و هم حق آنان برای دستیابی به آرمان‌ها و اهداف خود و ناکام گذاشتن دشمن.

وی ادامه داد: در تمام انتخابات‌هایی که در طول 33 سال پس از انقلاب اسلامی همواره با تلاش دشمنان در زمینه کاهش مشارکت مردم روبه‌رو بوده اما هیچ زمانی مانند این انتخابات شبکه‌های متعدد و فراوان ماهواره‌ای و پیاده نظام‌های داخلی دشمن دست به دست هم نمی‌دادند تا جلوی با قدرت برگزار شدن این انتخابات را بگیرند.

حاجی‌صادقی عنوان داشت: اختلاف نظرها و برخی اختلاف سلیقه‌ها بهانه دشمن شده تا از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند در حالی که ملت ایران می‌دانند این اختلاف سلیقه‌ها موجب عدم مشارکت در عرصه‌های اساسی نظام نخواهد شد.

وی ابراز داشت: هر کس کوچک‌ترین تعلق خاطری به اسلام و انقلاب داشته باشد تردید نمی‌کند که امروز یکی از سرنوشت‌سازترین انتخابات‌ها را پیشرو داریم و باید همه دست به دست هم دهیم تا این انتخابات سالم و پرشور برگزار شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه اضافه کرد: دشمنان ما امروز به این نتیجه رسیده‌اند که ملت ایران را با توطئه‌های خارجی نمی‌توان از پا درآورد، به همین دلیل تلاش می‌کنند با رخنه در داخل ملت، این مردم را مورد تهاجم قرار دهند.

وی افزود: مسئله دیگر که در انتخابات اهمیت دارد، انتخاب نماینده‌هایی در شأن این انقلاب، نظام و رهبری است.

حاجی‌صادقی خاطر نشان کرد: برای اینکه چنین مجلسی داشته باشیم باید به روایات و معارف اسلامی رجوع کنیم و معیارهای ناب اسلامی را در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه یکی از معیارهای ناب برای انتخاب نماینده مجلس تولی است گفت: نماینده مجلس باید سیاست‌ها را بر اساس مواضع مقام معظم رهبری تعیین کند و اهل اجتهاد در برابر نص نبوده و در اندیشه و عمل به معنای واقعی خود ولایت‌محور باشد.

جانشین نماینده ولی ‌فقیه در سپاه تصریح کرد: دومین شرطی که از روایات درباره اصلح بودن یک نماینده به دست می‌آید، تبری است که در ادبیات انقلاب اسلامی به استکبارستیزی معنا می‌شود.

وی ادامه داد: مجلس نباید نسبت به رقیبان ولایت الهی و کسانی که تن به حاکمیت الله نمی‌دهند و کمر به نابودی دین خدا بسته‌اند، بی‌تفاوت عمل کند.

حاجی‌صادقی ابراز داشت: مجلس جمهوری اسلامی باید قدرت اظهار وجود در برابر استکبار را داشته باشد و شعار مرگ بر آمریکا را بدون لکنت بر زبان بیاورد.

وی گفت: ویژگی دیگر یک نماینده صالح این است که مردم را به معنای واقعی صاحب حکومت بداند، نه اینکه فقط در شعار و برای اخذ رأی اسم مردم را بر زبان بیاورد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: نماینده مجلس باید به جای دامن زدن به اختلافات و مسائل سطحی به ارکان نظام و انقلاب توجه کند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول