اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد احیای امر به معروف سیستان و بلوچستان:

بیداری اسلامی برنامه‌ریزی‌های آمریکا را در خاورمیانه مختل کرده است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: بیداری اسلامی سلسله اعصاب فکری و برنامه‌ریزی آمریکا را در خاورمیانه مختل کرده و موجب فلج فکری سیاسیون آمریکایی در خاورمیانه شده است.

بیداری اسلامی برنامه‌ریزی‌های آمریکا را در خاورمیانه مختل کرده است

نورالله برشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بیداری اسلامی سبب فلج شدن سلسله اعصاب سیاسیون آمریکایی شده و سلسله اعصاب فکری و برنامه‌ریزی آمریکا را در خاورمیانه مختل کرده و موجب فلج فکری سیاسیون آمریکایی در خاورمیانه شده است.

وی افزود: بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی، تمام اهداف و برنامه‌ریزی‌های آمریکا و مزدورانش را در سطح جهان از بین برده است و آمریکا هر روز در گودال چالش‌های سیاسی خود بیشتر فرو می‌رود.

برشان ادامه داد: آمریکا برای بیرون آمدن از موج بیداری اسلامی، سعی دارد با هر ترفندی بیداری اسلامی به وجود آمده را تحت کنترل در آورد اما نمی‌داند که این موج به راحتی از بین نخواهد رفت و آنها هرچه بیشتر سعی کنند، زودتر به مرگ سیاسی خود نزدیک می‌شوند.

معاون فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تاکید کرد: آمریکا در مخمصه شدیدی در خاورمیانه قرار گرفته است و خاورمیانه نقطه عطف حیات و ممات برای آمریکاست.

وی در ادامه به قرآن سوزی سربازان ناتو در افغانستان اشاره کرد و گفت: این اولین بار نیست که آمریکایی‌ها به ساحت مقدس قرآن توهین می کنند و آخرین بار نیز نخواهد بود، زیرا سیاست ایالات متحده با سیاست‌های رژیم صهیونیستی گره خورده و همه آنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن مبارزه با مسلمانان و جهان اسلام است.

وی افزود: تمام تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی به چالش کشیدن مسلمانان است و بارها ادعاهایی را در زمینه فعالیت‌های تروریستی مسلمانان و اینکه آنها حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند بیان می‌کنند، اما واقعیت این است که مسلمانان در نهایت بلوک غرب را شکست می‌دهند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول