اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نماینده بجنورد در مجلس:

ثروتی بالاترین رای را در بین نمایندگان شمال کشور کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: موسی‌الرضا ثروتی بالاترین رای را در بین نمایندگان استان‌های شمالی کشور کسب کرده است.

ثروتی بالاترین رای را در بین نمایندگان شمال کشور کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ذکریا رستمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آمار ستاد انتخابات کشور، ثروتی 109 هزار 532 رای را کسب کرده که در بین آرای منتخبان مردم در استان‌های شمالی کشور یک رکورد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثروتی برای سومین دور است که با رای مردم حوزه انتخابیه بجنورد روانه مجلس شورای اسلامی خواهد شد، اظهار امیدواری کرد تا این حسن انتخاب مردم در انتخابات مجلس نهم، موجبات پیشرفت کشور و استان را فراهم کند.

رستمی همچنین حضور پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند را ستود و گفت: این حضور گسترده وظیفه خدمتگزاران را در انجام رسالت خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم بیشتر کرده است.

وی با بیان اینکه مردم با این حضور خود خط بطلانی بر تمام نقشه‌ها و تلاش‌های دشمنان برای حضور کم رنگ در انتخابات مجلس نهم کشیدند، افزود: مردم طی 33 سال گذشته ثابت کرده‌اند که همواره در پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده و هیچ‌گاه از حمایت آن کوتاه نخواهند آمد.

رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان و گرمه در مجلس شورای اسلامی همچنین از تمام مجریان برگزاری انتخابات نهم مجلس در خراسان شمالی قدردانی کرد.

موسی‌الرضا ثروتی در لیست مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان و خانه کارگر خراسان شمالی نیز قرار داشت.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول