اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

حضور گسترده مردم در انتخابات سرمایه ملی کشور است/تبدیل فضای رقابت به رفاقت

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور باشکوه و حماسه‌آفرین مردم ایران در انتخابات سرمایه ملی کشور است.

حضور گسترده مردم در انتخابات سرمایه ملی کشور است/تبدیل فضای رقابت به رفاقت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س)، علی لاریجانی در حاشیه مراسم غبارروبی ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) ضمن تبریک به مناسبت حرکت عظیم ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود همه سنگ‌اندازی‌ها و ماجراجویی‌های تبلیغاتی غرب که از مدت‌ها پیش طراحی و به اجرا در آمده بود مردم ایران آن طور که شایسته بود به وظیفه خود عمل کردند.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه و حماسه‌آفرین مردم ایران در انتخابات سرمایه ملی کشور است، تصریح کرد: مردم ایران با این حرکت عظیم شخصیت والای خود را به ملت‌ها و حکومت‌های منطقه و جهان نشان دادند.

لاریجانی افزود: مردم ایران از لابه لای فضای غبار‌آلود رسانه‌ای که دشمنان نظام طراحی کرده بودند نشان دادند هنوز بر آرمان‌های امام راحل پافشاری دارند و همواره در مسیر امام خمینی (ره)، شهدا و منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه تنها یک مسئولیت نیست و پاسداری از نظام اسلامی و صیانت از ملت ایران است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به دلیل وجود بارگاه شریف حضرت معصومه (س)، حوزه‌های علمیه، مراجع و علما نگاه‌های زیادی به این شهر معطوف است و ملت از مردم قم انتظار ویژه‌ای در حرکت‌های انقلابی دارند.

وی ادامه داد: جایگاه مردم قم برگزیده‌ است و حضور متفاوت و درخشنده‌تر مردم این شهر در انتخابات مجلس شورای اسلامی قابل تقدیر است.

لاریجانی ابراز داشت: این زمان فرصت مناسبی است تا قدم‌های بزرگی در راستای حل مشکلات که عمدتا اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی هستند، برداشت.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با تلاش مضاعف، تجربه بیشتر و همکاری نمایندگان برگزیده قم طرح‌های سنجیده‌ای را ارائه و محقق کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز زمان آن است که رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شوند تا با همکاری بیشتر بتوانیم قدم‌های موثری برای آراستگی فرهنگی کشور برداریم.

وی بیان کرد: همه ما تلاش خواهیم کرد علاوه بر انجام وظایف و تعهدات خود نسبت به ملت ایران برای آبادی و پیشرفت حوزه انتخابیه خود تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.

لاریجانی تاکید کرد: فعالان سیاسی و مذهبی با همفکری و ارائه و طرح ایده‌های مناسب نمایندگان قم را در مسیر خدمت و مصالح کشور یاری کنند.

وی در پایان از تولیت آستانه مقدسه برای برپایی مراسم غبارروبی و و ایجاد همبستگی بیشتر بین مسئولان استان قدردانی کرد. 

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول