اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نسیت به انتخابات مجلس هشتم صورت گرفت

افزایش 53.5 درصدی مشارکت شیرازی‌ها در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شیراز خبر از افزایش 53.5 درصدی مشارکت مردم شیراز در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره هشتم داد.

افزایش 53.5 درصدی مشارکت شیرازی‌ها در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه حماسه 12 اسفند ماه امسال مردم ایران اسلامی هیچگاه فراموش نمی‌شود، در مورد میزان مشارکت مردم شهرستان شیراز در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در انتخابات 24 اسفند ماه سال 86 مجلس شورای اسلامی، میزان مشارکت مردم شهرستان شیراز 333 هزار و 242 نفر بوده است در حالی که در انتخابات نهم خانه ملت این آمار به 511 هزار و 424 نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با بیان اینکه در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی این شهرستان 178 هزار و 182 نفر نسبت به دور هشتم افزایش مشارکت داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: در حالی که 50 درصد تعداد شرکت کنندگان در انتخابات شیراز در دور هشتم مجلس شورای اسلامی 166 هزار و 621 نفر بوده، افزایش آرای این دوره از انتخابات نشان از افزایش 53.5 درصدی مشارکت مردم با بصیرت و فهیم شهرستان شیراز در انتخابات خانه ملت نسبت به دور گذشته می‌دهد و در حقیقت مردم شریف این شهرستان در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

فرماندار شهرستان شیراز در پایان سخنان خود بار دیگر از حضور حماسی مردم عزیز شهرستان شیراز در پای صندوق‌های رای تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول