اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی:

مردم همراهی خود را در انتخابات با جهاد اقتصادی اعلام کردند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: مردم همراهی خود را در انتخابات با جهاد اقتصادی اعلام کردند.

مردم همراهی خود را در انتخابات با جهاد اقتصادی اعلام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین روشنک عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار داشت: حضور مردم بار دیگر مشت پولادینی بر دهان استکبار جهانی بود که تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

وی با تأکید بر اینکه در سال جهاد اقتصادی مقام معظم رهبری و هم‌چنین مردم به وظیفه خود به خوبی عمل کردند، تصریح کرد: حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات امسال نشان‌دهنده درک درست مردم از جهاد اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری بود.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌رضوی تأکید کرد: با این حال در این زمینه مسئولان اقتصادی کشور عملکرد مناسبی را نداشته و نتوانستند جهاد اقتصادی را به معنای کلمه درک کنند.

وی افزود: پیام مقام معظم رهبری در ارتباط با سال جهاد اقتصادی حجت را بر همه تمام کرد اما مسئولان در این زمینه به خوبی عمل نکردند.

روشنک با بیان اینکه مردم وظیفه خودشان که همان تلاش و همراهی است انجام داده و می‌دهند، ادامه داد: حضور در انتخابات امسال نیز یکی از مهم‌ترین نشانه‌های این امر بود.

وی تأکید کرد: مردم بصیر ایران به خوبی مسئله را درک کرده و به دستور پیشوای عالم خود پا در رکاب موضوع جهاد اقتصادی گذاشتند.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی خراسان‌رضوی با اشاره به نقش آستان ‌قدس رضوی در فعالیت‌های اقتصادی بیان داشت: ورود آستان قدس رضوی به مسائل اقتصادی برای درآمدزایی نیست.

وی گفت: ورود آستان‌ قدس رضوی به مسائل اقتصادی برای درآمدزایی نبوده و تنها برای اعتلاء و آبادانی ایران اسلامی این ورود صورت گرفته است.

روشنک اظهار داشت: بسیاری از اقدامات و فعالیت‌های آستان قدس رضوی برای خود این مجموعه توجیه اقتصادی نداشته و تنها برای رفع نیازهای مردم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هر چند در صورت درآمدزایی این مجموعه خدمات‌‌رسانی به زائران بارگاه امام هشتم افزایش می‌یابد، تأکید کرد: کمتر مجموعه‌ای مانند آستان‌ قدس رضوی وجود دارد که با این دید وارد عرصه اقتصادی شده باشد.

این فعال اقتصادی افزود: هم‌چنین این مجموعه در سال جهاد اقتصادی نیز به بهترین شکل ممکن برای اعتلای اقتصاد کشور عمل کرد. 

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول