اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات نهم- 425

حسینی: مازندران نیازمند همدلی است/ بی‌مهری به انتخابات نادیده گرفتن حضور مردم است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار با تاکید بر اتحاد و همدلی برای پیشرفت استان مازندران و حوزه انتخابیه خویش گفت: نگاه بی‌مهری به انتخابات نادیده گرفتن حضور مردم است.

حسینی: مازندران نیازمند همدلی است/ بی‌مهری به انتخابات نادیده گرفتن حضور مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید هادی حسینی ظهر امروز در جشن حامیان ولایت که به مناسبت سپاس از مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه و جویبار برگزار شد، بیان داشت: مازندران و حوزه انتخابیه ما درگیر چند نکته اساسی است.

وی نخستین مشکل مردم مازندران و شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه و جویبار را معاش مردم دانست و افزود: رفع مشکلات معیشتی مردم این دیار نیازمند اتحاد و همدلی است.

حسینی بیان داشت: من و برادرم کمال علیپور (دیگر منتخب مردم قائمشهر در مجلس) بنا را بر اتحاد و همدلی گذاشتیم تا مسائل و مشکلات منطقه مان پیگیری و خنثی شود.

وی با بیان اینکه نزاع و درگیری بین افراد و برای جایگزینی اشخاص روند پیشرفت را کند می‌کند، بیان داشت: باید توسعه و پیشرفت را در اولویت قرار دهیم، ظرفیت‌های بالای مازندران و شهرستان مان نفرینمان خواهند کرد.

منتخب مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه نمایندگان نهمین دوره انتخابات مجلس همچون دوره‌های گذشته با تلاش مردم انتخاب شدند، تصریح کرد: دوستانی که با بی‌مهری به این دوره از انتخابات نگاه می‌کنند و حضور مردم را نادیده می‌گیرند باید بدانند همه این مردم ولایی، مسلمان و شیعه هستند و نباید این مردم را متهم کنند.

حسینی اذعان داشت: انتخاب من و علیپور دلیل بر عدم صلاحیت دیگران نیست، این انتخابات برنده و بازنده انتخاباتی نداشت، برنده مردم و بازنده آنانی هستند که می‌خواستند مانع برگزاری انتخابات پرشور شوند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول