اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی:

انتخابات خانه مطبوعات خراسان شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی از برگزاری دوره جدید انتخابات خانه مطبوعات این استان خبر داد.

انتخابات خانه مطبوعات خراسان شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سهراب ابراهیمی سه‌شنبه شب در نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی اظهار داشت: این انتخابات اوایل سال آینده در استان و با شرکت اعضای خانه مطبوعات برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خانه مطبوعات خراسان شمالی آمادگی‌های لازم را به منظور برگزاری این انتخابات دارد، اظهار امیدواری کرد تا فعالیت دور جدید خانه مطبوعات به توسعه کمی و کیفی رسانه‌های استان بیانجامد.

ابراهیمی در ادامه با تبریک کسب عنوان‌های برتر توسط خبرنگاران روزنامه‌های خراسان شمالی و ارمغان در جشنواره مطبوعات و جشنواره‌های کشوری گفت: این موفقیت‌ها حاکی از توسعه رسانه‌های استان و خبرنگاران در سال‌های اخیر است.

وی با بیان اینکه برای خبرنگاران این نشریات جوایزی از سوی خانه مطبوعات استان در نظر گرفته شده است، افزود: بر اساس برنامه به خبرنگاران سایر رسانه‌های استان نیز در صورت کسب عناوین برتر در جشنواره‌های کشوری خبر جوایز ارزنده‌ای به آنان تعلق می‌گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه برای ارتقای سطح دانش خبرنگاران استان علاوه بر دوره‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب خبر چند عنوان کتاب نیز در اختیار رسانه‌های مختلف خراسان شمالی گذاشته شد، تصریح کرد: ده‌ها جلد کتاب حوزه رسانه نیز طی چند روز آینده در اختیار رسانه‌ها گذاشته‌ می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و همچنین توزیع کتاب رسانه نیز برای خبرنگاران در آینده ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در مورد پیشنهاد یکی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی مبنی بر برگزاری جشنواره منطقه‌ای مطبوعات در سال آینده به میزبانی استان ضمن استقبال و همچنین تقاضای بررسی بیشترنحوه و کیفیت برگزاری این جشنواره، خواستار موکول شدن پیشنهاد به زمان مشخص شدن هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات استان شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول