اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

جذب گردشگر با بنر و پوستر امکان‌پذیر نیست/ سیمای دنا را یاری کنید

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان این استان بدانند که برای شناسایی استان باید صدا و سیما را یاری دهند چرا که با نصب بنر و توزیع پوستر به تنهایی جذب گردشگر امکان‌پذیر نیست.

جذب گردشگر با بنر و پوستر امکان‌پذیر نیست/ سیمای دنا را یاری کنید

 مسلم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امسال نیز به مانند سال‌های گذشته برنامه‌های ویژه‌ای از صدا و سیمای این استان برای مخاطبان پخش می‌شود.

 مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ذائقه همه گروه‌ها و اقشار را در این برنامه‌ها مد نظر قرار داده‌ایم که فکر می‌کنیم مورد توجه قرار خواهند گرفت.

 رحیمی ادامه داد: برنامه جنگ شبانه از سیمای این استان پخش خواهد شد که در آن برنامه‌های شاد و همچنین آموزنده‌ای خواهیم داشت.

 این مسئول افزود: در برنامه‌های رادیو که از این مرکز پخش می‌شود نیز ویژه برنامه عیدانه را داریم که هر روز برای مردم این استان و مهمانانی که کهگیلویه و بویراحمد را برای تفریح و گردش انتخاب کرده‌اند، داریم.

 مدیر شبکه استانی دنا از ارتباط زنده با 5 شبکه کشوری یک، دو، سه و قرآن و شما خبر داد و گفت: این ارتباطات زنده ما با شبکه‌های یاد شده از روز شنبه 20 اسفندماه آغاز می‌شود.

 رحیمی افزود: در این ارتباطات زنده سعی خواهیم کرد همه ظرفیت‌ها و داشته‌های استان خود را به کشور و دنیا معرفی کنیم.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مسئولان استانی باید با تامین بخشی از هزینه‌ها ما را در امر برنامه‌سازی‌ یاری دهند، تصریح کرد: باید این باور در بین مسئولان استان ما به وجود آید که با بروشور و بنر نمی‌توانیم استان خود را به مردم ایران معرفی کنیم.

 این مسئول با تاکید بر این‌که چنین تبلیغاتی برای شناسایی استان آن‌گونه که باید جواب نمی‌دهد، گفت: به جای چاپ برخی اقلام ناکارآمد باید سیمای استانی دنا تقویت شود تا بتوانیم گام اساسی برای رشد و توسعه صنعت توریسم برداریم.

 رحیمی گفت: اگر تنها نیمی از هزینه‌های ما توسط مسئولان برای تولیداتمان پرداخت شود خواهیم توانست برنامه‌های پربار و مخاطب‌پسندی را در همه فصول سال از جمله نوروز ارائه دهیم.

 انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول