اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ترافیک حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان عنوان کرد

پیش‌بینی افزایش آمار گردشگران نوروزی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مسئول ایمنی و ترافیک اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان گفت: پیش‌بینی می‌شود طی نوروز سال 1391 رقم مسافران ورودی به هرمزگان از سال قبل بیشتر شود.

پیش‌بینی افزایش آمار گردشگران نوروزی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، یوسف عابدینی عصر امروز در دومین نشست کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات سفرهای دائمی هرمزگان با بیان اینکه فعالیت‌های این کمیته بر محور تمهیدات لازم برای افزایش سطح ایمنی و ارتقاء سطح خدمات به مسافران نوروزی تشکیل شده است، اظهار داشت: هرمزگان یکی از استان‌های که در ایام نوروز میزبان بیش از چندین میلیون گردشگر در خود است که این امر حوزه حمل و نقل استان را در این ایام بیش از پیش مهم و دارای اهمیت می‌کند.

وی در این نشست ضمن معرفی برنامه‌ها و طرح‌های ویژه نوروز سال 1391، به طرح مسائل و مشکلات مربوطه پرداخت.

به گفته مسئول ایمنی و ترافیک اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان، افزایش سطح ایمنی و ارتقاء سطح خدمات به مسافران از جمله اهداف و برنامه‌های کمیته حمل و نقل هرمزگان به ویژه در ایام نوروز است.

عابدینی با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌هایی همانند اداره‌کل راه‌آهن، اداره کل فرودگاه‌ها، اداره‌کل هواشناسی، پلیس راه فرماندهی انتظامی، پلیس راهور فرماندهی انتظامی، شهرداری بندرعباس و برخی دیگر از دستگاه‌های مرتبط با با حمل و نقل در کمیته مربوطه عضویت دارند.

این مسئول با بیان اینکه کمیته حمل و نقل ستاد سفرهای دائمی هرمزگان طبق دستورالعمل‌ها به ریاست اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تشکیل جلسه می‌دهد، ادامه داد: در این کمیته تلاش ما این است که ارائه خدمات به مهمانان نوروزی در این ایام و سایر فصول سال در خور شأن مردم خون‌گرم و مهمان‌نواز استان و ایران باشد.

عابدینی ادامه داد: فراهم‌سازی امکانات مناسب حمل و نقلی و ارائه اطلاعات مناسب از طریق تدوین کتابچه راهنمای سفر، بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکارهای لازم در راستای رفع آنها با هدف ارتقاء سطح خدمات نیز از عمده‌ترین اهداف و مصوبات نشست کمیته حمل و نقل ستاد سفر استان است.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان در ایام نوروز از آب و هوایی مطلوب برخوردار است، گفت: این استان به ویژه در شش ماهه دوم سال از استان‌های با جاذبه‌ مهم تجاری و گردشگری کشور محسوب می‌شود.

مسئول ایمنی و ترافیک اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان با بیان اینکه در نوروز پیش رو پیش‌بینی ورود مسافر و گردشگر بیشتر به استان نسبت به سال گذشته می‌شود، اظهار امیدواری کرد مسافران نوروزی با افزایش ضریب ایمنی به استان هرمزگان سفر کنند.

در پایان این نشست، اعضاء ضمن ارائه پیشنهادات لازم تمامی موارد از جمله مشکلات موجود و راهکارهای عملی و سایر موارد لازم برای پیگیری و اجرایی شدن مصوبات را به تصویب کمیته مذکور رسانند.

هم‌چنین مقرر شد در راستای پیگیری و رفع کمبودها ابلاغیه‌های مورد نیاز تهیه و به دستگاه‌ها ارسال شود.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول