اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان:

مجوز تور‌های گردشگری برعهده کمیته گردشگری ورزشی اصفهان است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان گفت: برخی از گروه‌ها و علاقه‌مندان طبیعت‌گردی برای گرفتن مجوز به سایر هیئت‌های ورزشی مراجع کرده که در صورت بروز مشکلات پیش‌آمده در آینده، این کمیته دچار دردسر می‌شود.

مجوز تور‌های گردشگری برعهده کمیته گردشگری ورزشی اصفهان است

مجید دانش‌مبرهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به وظایف شرح داده شده در اساسنامه کمیته گردشگری ورزشی و برای رسیدن به اهداف این کمیته بهتر است تمام مجوز‌های مربوط به گردشگری و طبیعت‌گردی توسط کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان صادر شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به هزینه‌های کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان کرد و بیان داشت: در کوتاه‌مدت و برای تشکیل گروه‌های ورزشی بودجه‌های لازم از طرف مردم و علاقه‌مندان تأمین می‌شود، اما در دراز‌مدت برای ایجاد تیم‌های اختصاصی نیاز به بودجه‌های متناسب داریم.

رئیس کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان تأکید کرد: البته برای زندگی در طبیعت و مأنوس شدن با طبیعت لازم نیست تمام وسایل یک سفر پیک‌نیکی موجود باشد اما بودن یک سرپناه و مقوله‌‌هایی مانند سرویس‌های بهداشتی بسیار مهم است.

وی در مورد همایش مجسمه‌های آدم‌برفی که قرار بود در فریدون‌شهر برگزار شود، اظهار داشت: این مراسم در دو مرتبه (به دلایل رو به رو شدن با انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم‌چنین بدی آب و هوا) برگزار نشد که البته با توجه به بارش خوب برف در فریدون‌شهر، به احتمال زیاد این برنامه در چند وقت آینده برپا می‌شود.

دانش‌مبرهن افزود: هدف کمیته گردشگری ورزشی توسعه سفرهای ارزان‌قیمت و طبیعت‌گردی است که این برنامه‌ریزی از دو سال گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در شهرداری، میراث فرهنگی و تربیت‌بدنی سه کمیته مشابه گردشگری وجود دارد، تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده از منابع موجود و تسریع در ارائه سرویس به علاقه‌مندان، این سه کمیته تبدیل به کمیته‌ای استانی شود.

رئیس کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان تأکید کرد: هم‌اکنون علاوه بر تنظیم تقویم ورزشی این کمیته برای سال 1391، برنامه‌ریزی‌های لازم را نیز برای برگزاری برنامه‌های خاص مانند گلاب‌گیری کاشان مدنظر قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول