اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمایت از تعاونی‌های گردشگری برای توسعه گردشگری

دل توسعه تعاون هم به حال گردشگری سوخت

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی از پرداخت تسهیلات به تعاونی‌های گردشگری برای توسعه این صنعت خبر داد.

دل توسعه تعاون هم به حال گردشگری سوخت

علی‌اکبر بالاگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری در آذربایجان‌شرقی به ویژه منطقه ارسباران که برای جذب گردشگر و درآمدزایی از این صنعت نقش اساسی دارد از تعاونی‌هایی که زمینه فعالیت آنها گردشگری باشد با پرداخت تسهیلات لازم از آنها حمایت می‌شود.

بالاگر افزود: این تسهیلات با نرخ سود پایین و در قالب کمک‌های فنی اعتباری در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تشکیل این تعاونی‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال برای افراد تحصیل کرده در این صنعت، درآمدزایی برای استان نیز به دنبال خواهد داشت، گفت: با این طرح، توسعه صنعت توریسم به صورت جدی رونق خواهد گرفت.

بالاگر درباره مناطقی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، افزود: با توجه به ایجاد شعبه بانک توسعه تعاون در تمام شهرستان‌های دارای فرمانداری، افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همان شهرستان و تشکیل تعاونی و ارائه طرح توجیهی و بررسی آن در کارگروه استان از مزایای این تسهیلات برخوردار می‌شوند.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: اگر محل اجرای طرح از نظر کارشناس بانک، مورد قبول باشد به‌عنوان وثیقه اخذ خواهد شد و بدین طریق در پرداخت تسهیلات تسهیل خواهد شد.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی افزود: با توجه به اینکه این بانک در راستای اصل 44 قانون اساسی شکل گرفته اشتغالزایی، تمرکز تسهیلات به تعاونی‌ها، تقویت و ارتقای این بخش از رویکردهای اصلی این بانک است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول